• madalen

Brösten "sticks/ilar"

Och om jag nu skulle vara gravid så betyder de att jag är i vecka 4 nu.
    Är de förtidigt egentligen... då..

För mina bröst känns "lustiga" vet inte riktigt hur jag ska förklara dem bara hur känslan är.. men gör liksom inte ont eller så.. men ngt känns i dem.. typ sticks/ilar eller ngt...

Nå??

och när kan det vara tid för att ta gravtest?

• Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"
  • madalen
    LillSnurr82 skrev 2010-01-15 21:41:49 följande:
    Har samma känsla i brösten som du beskriver. Gjorde gravtest i dag som visa negativt. Man kunde ana ett jätte svagt plus, men tror det bara var skugg/spöckstreck. Hade min mens för ca 2 veckor sen men den vara bara i typ 1-2 dar och det var knappt att man kunde kalla den mens då jag knappt blödde alls. Bara att vänta och se om nästa mens kommer som den ska, annars får jag göra ett nytt test. Hade missfall i september så min mens har inte vart riktigt som den brukar sen dess.
    Okej... när har du BIM då?
  • LillSnurr82
    madalen skrev 2010-01-15 21:46:37 följande:
    Okej... när har du BIM då?
    I o med mitt missfall så har inte min mens cykel blivit som den ska ännu. Men om den håller sig i chack denna månad så ska jag ha BIM 1/2 nästa gång (om jag nu inte är gravid nu mot alla odds). Vore konstigt om jag är gravid nu eftersom jag hade en blödning för ca 2 veckor sen. Men min kropp säger att jag är gravid, men jag vill inte tro det förens jag får ett + på stickan. Känner mig exakt som förra gången jag var gravid. Kanske är skengravid annars :/

Har du gjort nåt test ännu??
  • madalen
    LillSnurr82 skrev 2010-01-15 21:56:34 följande:
    I o med mitt missfall så har inte min mens cykel blivit som den ska ännu. Men om den håller sig i chack denna månad så ska jag ha BIM 1/2 nästa gång (om jag nu inte är gravid nu mot alla odds). Vore konstigt om jag är gravid nu eftersom jag hade en blödning för ca 2 veckor sen. Men min kropp säger att jag är gravid, men jag vill inte tro det förens jag får ett + på stickan. Känner mig exakt som förra gången jag var gravid. Kanske är skengravid annars :/Har du gjort nåt test ännu??
    Nej jag har inte gjort ngt test men det kliar i fingrarna vill gärna göra ett men så man blir bara deppig om det visar negativt jue... Så kanske bäst o vänta till BIM jag vet inte..

jag är rädd att jag är skengravid, försöker typ sitta slappna av o säga att jag inte är gravid.. men brösten dem håller på ändån... sen har jag ngn känsla i kvinnomagen..
  • LillSnurr82
    madalen skrev 2010-01-15 21:58:55 följande:
    Nej jag har inte gjort ngt test men det kliar i fingrarna vill gärna göra ett men så man blir bara deppig om det visar negativt jue... Så kanske bäst o vänta till BIM jag vet inte.. jag är rädd att jag är skengravid, försöker typ sitta slappna av o säga att jag inte är gravid.. men brösten dem håller på ändån... sen har jag ngn känsla i kvinnomagen..
    Vet precis hur du känner, man vill liksom inte tro och hoppas att man är gravid. Man blir sååååå besviken vid varje negativt test. Sen säger kroppen en sak som man vill lyssna på men man vågar liksom inte... jobbigt är det.. :(

Tänkte i alla fall(försöka) vänta en vecka till innan jag gör ett test igen. Får se om jag får mer graviditetstecken eller om dom avtar.

Svårt när min menscykel inte är som den ska heller, vet inte alls när det är lagom att testa eller inte..

Du får uppdatera om du får ett + när du vågar på dig att göra ett nytt test.
  • madalen

Min mens är inte så regelbunden heller.. så de e svårt sånt dära ju..

Ja jag uppdaterar.. du med? =)

• LillSnurr82
    madalen skrev 2010-01-15 22:35:48 följande:
    Min mens är inte så regelbunden heller.. så de e svårt sånt dära ju..Ja jag uppdaterar.. du med? =)
    Absolut :)
  • madalen

Något händer nog även där nere.. asså ngt typ sticks.. värker åp ngt vis..

• Tuss73
    madalen skrev 2010-01-15 21:13:53 följande:
    Vilken vecka var du då i?
    Jag hade ca en vecka kvar till BIM då jag kände så här och då hade jag en menscykel på ca 26 dagar och jag plussade svagt två dagar innan mens.
  • ljusgläntan3030

någon som känner som håll i vänster sida i magen och lite ont i ryggen i början på sin graviditet här? vet inte om det är några symptom.. OM jag är gravid så är jag nog i vecka 4..

• Fialej88

Jag har också känt av stickningar och ilningar i brösten.
    Men det gör inte det hela tiden utan det kommer ibland. Har du ilningar/stickningar hela tiden eller kommer det ibland på dig? Skulle jag vara gravid skulle jag vara i v. 4 jag med (3+1). Vi får följas åt fram till bim. Jag har tänkt testa mig nästa helg om inte mensen dykt upp innan det.
    när har du BIM ?

Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"