• madalen

Brösten "sticks/ilar"

Och om jag nu skulle vara gravid så betyder de att jag är i vecka 4 nu.
    Är de förtidigt egentligen... då..

För mina bröst känns "lustiga" vet inte riktigt hur jag ska förklara dem bara hur känslan är.. men gör liksom inte ont eller så.. men ngt känns i dem.. typ sticks/ilar eller ngt...

Nå??

och när kan det vara tid för att ta gravtest?

• Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"
  • madalen
    sofiaejerblom skrev 2010-01-16 19:35:07 följande:
    Jag har också känt av stickningar och ilningar i brösten. Men det gör inte det hela tiden utan det kommer ibland. Har du ilningar/stickningar hela tiden eller kommer det ibland på dig? Skulle jag vara gravid skulle jag vara i v. 4 jag med (3+1). Vi får följas åt fram till bim. Jag har tänkt testa mig nästa helg om inte mensen dykt upp innan det.när har du BIM ?
    Ja jag har inte heller det hela tiden, utan de kommer lite ibland. Jag har bim den 24Januari, tänkte testa mig på öppna mottagningen på fredag...
    Jag borde typ va i veckan 3+2 tror jag isåfal.. hoppas jag iaf...............
  • Fialej88

Okej okej, då är vi isåfall nästan precis lika långt gångna:) Har du känt av några andra symptom då?

• madalen
    sofiaejerblom skrev 2010-01-17 10:00:44 följande:
    Okej okej, då är vi isåfall nästan precis lika långt gångna:) Har du känt av några andra symptom då?
    brösten håller på mer o mer...
    sen har ja ngn slags molnande känsla i "kvinnomagen" ...
    du då?
  • Fialej88

Jag har haft lite ilningar i tjejjmagen, ont i ryggen och väldigt konstigt humör.
    Idag har jag känt av ilningarna och stickningarna mer också.

• madalen
    sofiaejerblom skrev 2010-01-17 18:51:11 följande:
    Jag har haft lite ilningar i tjejjmagen, ont i ryggen och väldigt konstigt humör. Idag har jag känt av ilningarna och stickningarna mer också.
    undras om vi har tur o får ett plus! När ska ni ta test?
    Har jag frågat om de e första försöket eller ni har försökt ett tag?
  • LillSnurr82

Kan man plussa jätte sent??

OM jag är gravid borde jag vara i 6+1 (om jag inte räknat jätte fel, risken finns som sagt då min menscykel inte är som den borde) borde man inte plussat då? Eller kan man plussa jätte sent?

Jag känner mig verkligen gravid men får inget plus :(

När jag plussa förra gången så plussa jag redan i v5 (men fick som sagt mf då)
    Har dock inte testat i morgon urin och får ju som sagt dessa spökstreck :/

Är säkert skengravid.. :( men jag viiiiiiill ha ett + NU!!!

Någon som har erfarenhet av att plussa senare än v6 eller känner nån som plussat senare än så??

• Fialej88
    madalen skrev 2010-01-17 20:32:15 följande:
    undras om vi har tur o får ett plus! När ska ni ta test? Har jag frågat om de e första försöket eller ni har försökt ett tag?
    Jag tänkte testa på söndag, då är jag på BIM +3.
    Detta blir tredje försöket, i november fick jag mensen, i december vart jag gravid men det slutade tyvärr i ett missfall i v 7, så nu är vi på vårat tredje försök.
    Hoppas att det kan bli tredje gången gilt nu:) Är det erat första försök?
  • bella11

hejsan tjejer!! här har ni en till som misstänker en graviditet! har som TS skriver ilningar i brösten! men det känns som om de borde vara för tidigt att ens känna något en fl uträkning är ja isåfall v 3 ( 2+3). Men tror jag kan vara gravid då jag äter mini piller o det ha varit siåså o glömt att ta dem regelbundet osv. sne riktigt ILAR det i brösten, samma känsla som när det "rann till" när man ammad. har dessutom varit trött de senaste 4 dagarna....

Erik kom den 5 jan 2009!!! sååååå lycklig!!!
  • MissLis

bella11: jag har precis samma känsla i brösten, att det liksom "rinner till". När har du bim?

• madalen
    sofiaejerblom skrev 2010-01-18 16:24:54 följande:
    Jag tänkte testa på söndag, då är jag på BIM +3.Detta blir tredje försöket, i november fick jag mensen, i december vart jag gravid men det slutade tyvärr i ett missfall i v 7, så nu är vi på vårat tredje försök.Hoppas att det kan bli tredje gången gilt nu:) Är det erat första försök?
    Jajamen det e vårt första försök. i tre dagar har jag varit riktigt trött, helt slut, ilningar i bröst och nedtill...vore verklingen konstigt om ja inte e gravid för ja känner mig gravid. ska ta första test på fredag bim-2 blir de..
  • bella11
    MissLis skrev 2010-01-19 16:40:09 följande:
    bella11: jag har precis samma känsla i brösten, att det liksom "rinner till". När har du bim?
    jadu den 28 jan skulle de vara isåfall....spännande spännanade... detta är ju inget planerat då lillkillen nyss fyllt 1 o ja ska börja jobba nu 1 feb, o sambon är arbetslös o varit de sen maj förra året... så lite trist tajming är de isåfall.. men nervös över detta med sambons jobb osv, men händer det så händer det så¨är barnet välkommet och vi får lösa det isånna fall.. mkt kan ju hända på 9 månader ;D
    Erik kom den 5 jan 2009!!! sååååå lycklig!!!
Svar på tråden Brösten "sticks/ilar"