Svea83 skrev 2013-01-02 02:51:35 följande:
Passet vet jag inte. Min son har amerikanskt pass så har inte behövt fixa svenskt... Vill passa på att fråga ni som har barn i usa som flyger till Sverige då och då... Någon som flygt och använt dem spädbarns sängarna man kan beställa? Kan babyn verkligen sova eller kommer detta bli en extremt jobbig resa?? :) min son är 9 mån och ska åka hem och hälsa på snart för första ggn... Tips tack, är lite nervös :)
Nar vi flog i juli sa hade jag en babycot eller vad de dar sangarna heter, min lilla var 3 manader da och det funkade jattebra, hon sov som en gris! Vet dock inte hur langt upp i aldrarna man anvander dem for det finns val en viktgrans. Jag ska flyga hem pa besok i slutet av Feb, min lilla ar 10 manader da och jag tror inte hon kommer vilja anvanda en sadan sang da. Jag kommer boka eget sate till henne den langa flygresan, anslutnings planen far hon sitta i mitt kna. Men langflyget kan det vara skont att ha henne i eget sate, iaf vid matning och sovning.
Jag flyger dock sjalv med henne och stora sonen, 7 ar, dessutom ar jag da gravid i 7e manaden sa jag raknar med en resa utan like!

Overlever jag det klarar jag allt! Men bada ungarna har flygit mkt sa det ska nog ga...