• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • Glass
    LillaLoppanT skrev 2010-05-04 22:46:44 följande:
    Jag tar med mig stora förlossningssnackarmunnen

Vi kommer snart, elelr ja snart och snart, vi kommer när vi har slappat runt här hemma i lugn och ro

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • alem

Loppan: vågar inte chansa på ett som hon aldrig prövat förut. Vårat vet jag att de funka senast vi var i bollnäs om hon satt lite ihop sjunken och med benen i kors, men hon har ju vuxit en del sedan dess oxå så vågar tyvärr inte chansa.

Men hoppas ni får det trevligt idag allihop!

• Glass
    LillaLoppanT skrev 2010-05-05 08:19:33 följande:
    Kom precis på att jag inte har bruttans adress. Kan nån vänlig själv inboxa den till mig? Jag har GPS så endast adressen behövs. Danke schön!
    ingen aning, men om du kommer förbi här så kan du få nycklarna till vår bil och kolla i vår gps
    tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • LillaLoppanT

Alem: du gör som du vill, det värsta som kan hända är ju att jag åker upp till er, vi testar och hon är för stor. Då får jag åka utan er. (jag tror att det skulle gå utan problem. Det är ju lätt att kolla också. Huvudet får inte vara över kanten) Menmen, jag ska inte tjöta mer

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Glass

alem, klart att ni ska testa, eller?
    Är det någon annan anledning til att du inte vill komma?

• alem
    LillaLoppanT skrev 2010-05-05 08:36:49 följande:
    Alem: du gör som du vill, det värsta som kan hända är ju att jag åker upp till er, vi testar och hon är för stor. Då får jag åka utan er. (jag tror att det skulle gå utan problem. Det är ju lätt att kolla också. Huvudet får inte vara över kanten) Menmen, jag ska inte tjöta mer
    hur mycket skiljer de för att lucas ska få platts? haha
    Ayla är ju typ 4cm kortare än honom eller något tror Ayla är runt 78 MAX på längden
  • alem
    alem skrev 2010-05-05 08:50:06 följande:
    hur mycket skiljer de för att lucas ska få platts? haha Ayla är ju typ 4cm kortare än honom eller något tror Ayla är runt 78 MAX på längden
    säkert kortare för i mars var hon nästan 75 hehe och hon växer ju inte direkt snabbt så att säga...
    Glass skrev 2010-05-05 08:41:50 följande:
    alem, klart att ni ska testa, eller?Är det någon annan anledning til att du inte vill komma?
    jag vill komma Men är bara lite orolig för att det inte ska gå bra och då känns det dumt att loppan ska behöva komma hit för att åka igen utan oss sen och så blir jag less på robert ännumera för att han glömde stolen på jobbet..
    HATAR att han tar vår bil dit på måndagmorgon och sedan är den på firman fram till fredag kväll...
  • LillaLoppanT

Lukas har suttiti babyskyddet för inte allt för länge sedan. Hans farmor/farfar köpte en ny bilstol till honom för kanske två tre månader. Och vi såg ju i torsdags att Ayla är rätt mycket kortare än L. Så jag tror det går utan problem. För Lukas klarade längdgränsen utan större problem sist.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • alem
    LillaLoppanT skrev 2010-05-05 08:54:50 följande:
    Lukas har suttiti babyskyddet för inte allt för länge sedan. Hans farmor/farfar köpte en ny bilstol till honom för kanske två tre månader. Och vi såg ju i torsdags att Ayla är rätt mycket kortare än L. Så jag tror det går utan problem. För Lukas klarade längdgränsen utan större problem sist.
    då är de nog inga stora problem, L har varit större än Ayla senaste halvåret iaf så och de skiljer ju en 4-5cm mellan dem i längden nu såg det ut som hehe

Vilken tid har du tänkt? vi sitter i pyjamas fortfarande nämligen hehe skulle behöva fixa oss i ordning och plocka fram matlåda och jox 
Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"