• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • Filurina
    MissKaos skrev 2010-04-22 22:01:34 följande:
    FEL DAG! Tisdag bored et stå Då är moi ledig.
    Nästa gång loovar jag att ta en dag när ni är lediga
  • atena100
    ceropegia skrev 2010-04-22 21:47:41 följande:
    Fillan: Looovar att inte dyka upp 06.00 ;) Riktigt så sällskapstörstande är jag inte ;)Men är runt 11 för sent?
    Vi lär nog äta lunch hemma o komma vid ca vid 12....isof..
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Glass

Jupp, vi kommer strax efter tolv. Hämtar melina tidigare, men hon äter där. Sedan lär hon slockna i bilen så jag ska försöka att komma ihår att t amed vagnenså att hon kan sova vidare i den...

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • extraliten

Måste alla träffar vara måndagar och onsdagar, jobbar ju då

• aquamaria

fillan: vi kommer oxå! VI kommer förmodligen runt efter lunch vi med.. blir så kladdigt när O äter nu för tiden ;)

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • Glass

aqua, tycker du?  

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • ceropegia

Det blir nog så att jag också kommer vid 12.00..men det skall bli jättekul att träffa alla er som kommer! Och dig Fillan!, har inte träffat dig sen nyår tror jag?

Jag vågar verkligen inte riskera fler sjukdomar nu efter Mollys senaste lunginflammation, för hon var riktigt dålig...men jag ses gärna ute!

• Filurina

Men då ses vi runt lunch allihop! Stora monstren kommer hem mellan 13.30-15 så då blir det fullt hus

• Bruttan

goddagens jag kommer också till dig Fillan jag dimper nog ner runt 9.30 om det är ok? lämnar Oskar och åker direkt till dig, hoppas på varma vindar på måndag och sol kram

Oskar 2005 & Agnes 2009
Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"