• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • LillaLoppanT

Engla: Hon bor i sävedalen/partille. Så det är nära och bra för din del.

Jobbar imorgon annars hade vi gärna träffats.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • aquamaria

Cero: Vi har tid hos läkaren på förlunda sjukhus 13:20 så vi tar vagnen så snart vi är klara där.. Ska kolla så att O inte fått några men av sina många öroninfalmmatiuoner.. Borde gå ganska snabbt.. så 14 borde funka!

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • ceropegia

aqua: När vi har varit på frölundasjukhus och haft efterkontroll på Mollys öron har det gått på 5-10 min. Hoppas allt ser bra ut imorgon! Hinner ni inte så messa.

• atena100

cero mfl
    Träff i Slottis idag får vi skjuta på! M är snorig o gnällig..o jag inte sovit mkt i natt heller... :( megtrött!! Men ni får ha det så gott! Hoppas jag på onsdag hos Bruttan istället! KRAM!

engla
    Ja, Sävedalen, Puketorp!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Glass

JAG orkar inte i dag... natten var jobbig som fasen och dessutom så kanske melina är lite snorig. Det är på gång, eller så blir det ingen, men om jag nu ändå är gnällig och trött och melina kanske är på gång att bli sjuk så är det ju bara onödigt att komma när nu du cero äntligen är frisl och molly också. Då vill jag absolut inte smitta ner er ( er andra skiter jg i )

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • misslindis

Här är det fullt med tänder på G så jag avvaktar tills imorgon om Mimmi verkar på humör och helt frisk...om det är okej Bruttan?

Tiden går för fort...
  • Glass

Melina är trött, gnällig, varm, ledsen, närhetskrävande, arg, matvägrare, kladdare mm hemma. Så fort vi kommer till dagis så är hon gald, charmig, mysig, lagom kramig, äter själv, dricker själv, leker själv....
    Hon får nog bo där.

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • Emly

Glass- Haha känner igen det där=)

MissL- Elliott har fått 6 nya tänder på typ 1,5 månad så det är samma här..

Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"