Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
våra träffar, fikor och annat skoj...
Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
våra träffar, fikor och annat skoj...
Glass: Slottskogen! Runt 14.00?
Engla: Hon bor i sävedalen/partille. Så det är nära och bra för din del.
Jobbar imorgon
annars hade vi gärna träffats.
Cero: Vi har tid hos läkaren på förlunda sjukhus 13:20 så vi tar vagnen så snart vi är klara där.. Ska kolla så att O inte fått några men av sina många öroninfalmmatiuoner.. Borde gå ganska snabbt.. så 14 borde funka!
aqua: När vi har varit på frölundasjukhus och haft efterkontroll på Mollys öron har det gått på 5-10 min. Hoppas allt ser bra ut imorgon! Hinner ni inte så messa.
Loppan: Synd! :(
cero mfl
Träff i Slottis idag får vi skjuta på! M är snorig o gnällig..o jag inte sovit mkt i natt heller... :( megtrött!! Men ni får ha det så gott! Hoppas jag på onsdag hos Bruttan istället! KRAM!
engla
Ja, Sävedalen, Puketorp!
JAG orkar inte i dag... natten var jobbig som fasen och dessutom så kanske melina är lite snorig. Det är på gång, eller så blir det ingen, men om jag nu ändå är gnällig och trött och melina kanske är på gång att bli sjuk så är det ju bara onödigt att komma när nu du cero äntligen är frisl och molly också. Då vill jag absolut inte smitta ner er ( er andra skiter jg i
)
Här är det fullt med tänder på G så jag avvaktar tills imorgon om Mimmi verkar på humör och helt frisk...om det är okej Bruttan?
Melina är trött, gnällig, varm, ledsen, närhetskrävande, arg, matvägrare, kladdare mm hemma. Så fort vi kommer till dagis så är hon gald, charmig, mysig, lagom kramig, äter själv, dricker själv, leker själv....
Hon får nog bo där.
Glass- Haha känner igen det där=)
MissL- Elliott har fått 6 nya tänder på typ 1,5 månad så det är samma här..