• lolca

gravida i linköping?! :)

Jag kan både måndag, tisdag och torsdag nästa vecka! :) Jag jobbar men kan smita från jobbet efter klockan 14.

• lolca
    EnAnka skrev 2010-05-17 18:34:17 följande:
    Då verkar ju tisdag vara ett rimligt förslag. Vad sägs om 14.30?
    Tisdag nästa vecka, 14.30 fungerar för mig!
  • lolca
    Honey1982 skrev 2010-05-17 20:22:25 följande:
    Tisdag 14.30 blir kanon. Vart ska vi ses? Vi som kan komma: *Honey1982
    Vi som kan komma:
    *Honey1982
    lolca

Ja, var ska vi ses?
    Vid statyn Folke Filbyter vid Stora torget?
  • lolca
    sannax02 skrev 2010-05-18 16:33:38 följande:
    Jag kan också på tisdag :) ! Är det soligt och fint nästa vecka kanske vi kan hitta någonstans att sitta ute? Annars  ligger Santinis nära Filbyter och vad jag minns är det rätt ok där. Fika, tisdag 25/5, 14.30 Vi som kan komma: *Honey1982 *lolca *EnAnka *Emily02 *sannax02
    Santinis är rätt trevligt, annars skulle jag gärna prova fräcka frökens. Där har jag inte varit än tyvärr!

Man kan ju hoppas på att vädret håller i sig och att det blir lagom varmt och soligt!
  • lolca
    Agnes83 skrev 2010-05-20 19:07:50 följande:
    Hej! Får jag med hoppa in och vara med här? Ska ha mitt andra barn nu i November, är i V.16 nu.. Har en son född -03 och själv är jag född -83. Lever ensam med min son och kommer bli ensam med den här bebisen också vilket inte känns så roligt ovar planerat så, men jag försöker tänka positivt! Är sjukskriven pga. foglossning nu så jag går hemma hela dagarna och har allmänt tråkigt, vore skoj att träffa lite andra blivande mammor. Kram på er!
    Välkommen till tråden!
    Vi ska gå och fika på tisdag den 25 maj klockan 14.30. Fiket blir Fräcka frökens!
    Om du vill följa med är du välkommen!
  • lolca

Vi ses i morgon allihop på Fräcka frökens! :) Ska bli roligt!!

• lolca
    idupur skrev 2010-05-28 16:44:20 följande:
    Tack! Allting gick jättebra och det var himla skoj. Jättefin ceremoni med fina texter och musik av kära vänner och familj. Om det är någon av er som har tänkt ordna något liknande när era små tittar ut kan jag tipsa om Khalil Gibrans "Om Barnen", om man gillar vackra texter är den en favorit (= Hur går det förresten för er? Inte så långt kvar för vissa av er nu va? Daisy är nu strax över 3 månader och växer så det knakar, mer på bredden än på längden. Lite krångligt att hålla rent och torrt i alla veck men helt underbart när man vaknar på nätterna av att hon ligger och gnäller/skriker men skiner upp i världens vackraste leende när man tar upp henne. Hon skrattade för första gången den här veckan!
    Nej, nu kör jag nedräkning! :) 17 juni är det beräknat, men det där vet man ju aldrig. Jag hoppas att jag klarar mig fram till tionde juni iaf, då har jag skolavslutning och det vore kul att få avsluta ordentligt med min sjundeklass innan jag går på föräldraledighet.

Men tiden fram till bf får gärna gå fooort!! Börjar bli trött på att vara orörlig och stor!
  • lolca
    sannax02 skrev 2010-05-31 14:39:38 följande:
     Hoppas det blir någon fika snart igen! Någon som har tid i veckan?
    Jag vill alltid fika! :) Kan inte torsdag, då träffar jag min vikarie som ska ta över efter mig under hösten.

Men annars är det ganska tomt, om vi kan fika runt kl. 15 eller senare!
  • lolca
    sannax02 skrev 2010-06-03 17:24:17 följande:
    Emily02, hoppas proverna blir bättre!

Lolca, inser nu att jag kanske inte borde ha tagit initiativ till fika. Jag har varit väldigt pigg och igång ända tills för ett par dagar sedan när jag helt plötsligt hamnade i någon slags halvdvala och sover massor på dagarna också. Det kanske är kroppens sätt att bromsa och få mig att inse att det faktiskt ÄR dags snart :) Vågar därför inte boka in något men kanske dyker upp om någon fika blir av och jag är vaken :)
    Ingen fara! Jag börjar också bli tröttare och vilar väldigt mycket när jag kommer hem från jobbet.
    Men om någon vill ta intiativ till fika och bestämma en dag så gör det! Jag hakar på om jag orkar!
  • lolca
    idupur skrev 2010-06-05 15:52:15 följande:
    Vad sägs om tisdagen den 15 juni?
    Trevligt, om jag orkar!  Min bebbe är beräknad att komma ut den 17 juni   Antingen är jag jättepigg och rastlös eller också dötrött och vill bara vara hemma.
Svar på tråden gravida i linköping?! :)