idupur skrev 2010-05-28 16:44:20 följande:
Tack! Allting gick jättebra och det var himla skoj. Jättefin ceremoni med fina texter och musik av kära vänner och familj. Om det är någon av er som har tänkt ordna något liknande när era små tittar ut kan jag tipsa om Khalil Gibrans "Om Barnen", om man gillar vackra texter är den en favorit (= Hur går det förresten för er? Inte så långt kvar för vissa av er nu va? Daisy är nu strax över 3 månader och växer så det knakar, mer på bredden än på längden. Lite krångligt att hålla rent och torrt i alla veck men helt underbart när man vaknar på nätterna av att hon ligger och gnäller/skriker men skiner upp i världens vackraste leende när man tar upp henne. Hon skrattade för första gången den här veckan!
Nej, nu kör jag nedräkning! :) 17 juni är det beräknat, men det där vet man ju aldrig. Jag hoppas att jag klarar mig fram till tionde juni iaf, då har jag skolavslutning och det vore kul att få avsluta ordentligt med min sjundeklass innan jag går på föräldraledighet.
Men tiden fram till bf får gärna gå fooort!! Börjar bli trött på att vara orörlig och stor!