gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Inget jättestort uppbåd idag då
Men jag kommer iaf, så jag hoppas att nån mer dyker upp så jag inte behöver fika själv.
Värktabletterna har bara hjälpt ytterst lite, tyvärr... Jag stannar hemma... Bestäm ny fika snart igen så ska jag försöka komma. Kanske med bebis då ;) Bara tre veckor kvar!
Min lilltös har bestämt sig för att sova länge på mornarna nu för tiden. Jag njuter så länge det varar!
Hoppas att ni hade trevligt, ni som var och fikade.
Ja, hoppas ni hade det trevligt i tisdags! Vi var uppe i Dalarna så vi missade det helt, men mysigt att träffa familj o vänner igen. D fick en åkpåse av sin morbror o moster så vi är superglada! Hoppas allt är bra med er andra!
Fikan var jättetrevlig, det var roligt att få ett ansikte på ett par nicknames.
Är det nån som är fikasugen inför nästa vecka?
Hej allesammans.
Nu har jag äntligen fått en bebis att gosa med 
Vår lilla Elvira kom den 3e oktober kl 12 på dagen. hon var 50 cm och vägde 3610g. Jag började känna av värkarna vid kl 17 på lördagen men de började först göra ont vid midnatt. Vi åkte in klockan 3 på natten då mina värkar gjorde fruktansvärt ont. Var öppen 3 cm när vi kom fram. Kl. 9 var jag öppen helt och kl 11 började krystvärkarna. Fy fan va ont det gör att föda barn säger jag bara (fast det verkar vara väldigt individuellt.). Som tur är går all smärta över så fort bebisen är ute och då förvandlas den värsta upplevelsen till den mest magiska, underbaraste upplevelsen någonsin.
Trodde jag skulle stanna på BB 3 dagar ungefär men det visade sig att jag snabbt blev uttråkad och ville hem så vi åkte hem redan innan lunch dagen efter.
Nu har Elvira blivit 15 dagar gammal och hon äter som ett troll. Hade efter 10 dagar redan gått upp 300 g och växt 2,5 cm.
Följer gärna med på fika så småningom. Måste bara bli lite bättre på att planera tiden här hemma. Man får ju liksom börja 2 timmar tidigare med allt om man ska iväg nånstans. 
Ska försöka lägga in en bild så ni får se Elvira.