gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Håller med om att det var en trevlig lunch, det gjorde verkligen susen på trollungen som sov hela 7 timmar inatt...synd bara att jag kom i säng så sent och endast fick 4,5 timme. Det är så många "ska bara..." ala Alfons Åberg när hon somnat på kvällen.. men hade jag vetat hade jag gått och lagt mig samtidigt som henne :)
Ja, trevligt att ses igår....även om Saga kunde ha visat upp en bättre sida. Hoppas ni inte fick alltför ont i öronen! Hon sov gott tills vi var hemma och var sedan på strålande humör.
Tack för länken Cecilia02. Ska titta på maten så får vi se om det gör någon skillnad.
Vad är väl lite feber... Idag trillade han ur mitt knä i soffan och small huvudet i soffbordet. Det blev ett jättedjupt jack in till benet. Lagom kul med en sjuåring på väg hem från skolan och de andra två syskonen hemma och maken 80 mil bort på scoutträff. Efter konsultering med räddningstjänsten så körde jag honom själv in på sjukhuset. Det slutade med limmad och tejpad panna. Hade det varit nödvändigt att sy hade de fått söva honom...
På väg hem igen släppte chocken och tårarna kom. Ikväll kommer väl förvärkarna som en reaktion på allt.
Nej, det var lugnt på fredag. Sov bara dåligt på natten men igår hade jag väldigt mycket onda sammandragningar... Det är förmodligen psykologiskt för att mannen är bortrest. Men ikväll kommer han äntligen igen.
Lillkillen mår bra och ärret ser fint ut men jag håller honom hemma nån extra dag av rädsla att han ska slå upp såret igen innan det hunnit läka. Han får hjälpa mig plugga helt enkelt :)
Jag är inte redo på långa vägar att få min bebis så den får gärna stanna länge till *s* Igår var det precis två månader kvar :)
Jag åkte in en sväng till förlossningen igår eftersom förvärkarna inte ville släppa. Tack och lov var tappen opåverkad men jag fick med mig bricanyl hem som jag kunde ta om det blev alltför illa. Det enda jag kan göra är att försöka vila så mycket som möjligt.
Hej! Nu är vi hemma igen efter en hel månad semester i England. Vi har haft det toppen, men lite lång tid att vara borta med en liten en. Daisy var dock toppen och charmade hela tjocka släkten. Roligt att ni har träffats o lunchat, jag är gärna med nästa gång.
Vi tänkte förresten gå på öppna förskolan i Domprostgården nu på torsdag om det är någon som är sugen att hänga med. Det är mellan 9.30-12.
vi fick vår dopklänning igår :) tänkte bara tipsa om den här kvinnan för vi blev jättenöjda med resultatet. vi valde Skogstroll med mörklila band.
http://dopklanningar.blogspot.com
var lite oroliga över att det inte skulle komma ngn klänning när inbetalning skulle ske i förväg men en underbar klänning kom.
Min mamma syr fantastiska dopklänningar. Hon har några modeller som är lite mer "stilrena" om man inte gillar för mycket ryschpysch. PMa mig vid intresse :)