• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • Emily02
    Honey1982 skrev 2010-09-15 16:39:53 följande:
    Har ni varit på hörselkontroll för nyfödda?
    BVC sa att man kunde hitta tiderna för kontrollerna på nätet men jag hittar inte. Tydligen missade de att ge info om detta eftersom jag födde på Vrinnevi i Nkpg istället för här i Lkpg.
    mån-fre 9.30-11.30 plan 16 till höger om hissarna
  • Mamman till tre

Hejsan! Får man vara med här?? Här finns en tvåbarnsmamma i LInköping som väntar nästa stjärna. =). Är nu i vecka 16. =)

• EnAnka
    Mamman till tre skrev 2010-09-17 10:19:16 följande:
    Hejsan! Får man vara med här?? Här finns en tvåbarnsmamma i LInköping som väntar nästa stjärna. =). Är nu i vecka 16. =)
    Hej,

Såklart är du varmt välkommen hit! Hoppas vi ses framöver. 
  • Mamman till tre

Såg att detta var en ganska "gammal" tråd och att ni andra har fått era barn redan. =)

• MammaDeborah

Jag har inte fått min bebis än :) Häng kvar! :)

• Java11

Gravid i vecka 20, strax 21. Får man vara med? Har inte BF förrän 5 februari.
    Hoppas alla mår bra i det trista grå höstvädret som vi har fått.

• Myran Kat

Åh va härligt att hitta andra nyblivna och blivande mammor!

Fick min dotter för sju veckor sedan och har helt klart insett fördelen med att ha andra i samma situation att prata med!

Var bor ni?
    Någon som bor i innerstan?

kram!

• sannax02
    Myran Kat skrev 2010-09-26 12:13:25 följande:
    Åh va härligt att hitta andra nyblivna och blivande mammor!

Fick min dotter för sju veckor sedan och har helt klart insett fördelen med att ha andra i samma situation att prata med!

Var bor ni?
    Någon som bor i innerstan?

kram!
    Grattis! Min dotter har redan hunnit bli 3 mån, tiden går fort! Vi bor i Vimanshäll, en bit utanför innerstan men jag är pigg på barnvagnspromenader, och fika!
  • Honey1982

Vilka har mer än 1 barn här i tråden?
    Skulle behöva lite tips på aktiviteter som man kan göra med lite större barn (som bebisar kan hänga med på) här i stan.

♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Myran Kat
    sannax02 skrev 2010-09-26 12:23:57 följande:
    Grattis! Min dotter har redan hunnit bli 3 mån, tiden går fort! Vi bor i Vimanshäll, en bit utanför innerstan men jag är pigg på barnvagnspromenader, och fika!
    Hej!
    jag bor i Vasastan men Linköping är ju inte så stort!

tar gärna en promenad eller en fika, eller både och någon dag!
Svar på tråden gravida i linköping?! :)