• Emeliie89

gravida i linköping?! :)

Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

• Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • idupur
    Honey1982 skrev 2010-11-21 16:49:15 följande:
    Jag skulle gärna följa med, fast helst på en måndag eller fredag för då kan jag ta med min fyraåring som älskar Busfabriken.
    Vi kan inte på fredagar tyvärr, har babysim då. Men kanske någon annan gång!
  • sannax02

Ännu ett försök...någon som vill fika nästa vecka? Tomte

• MammaDeborah

Jag fikar gärna nästa vecka. Tisdag fm kanske?

• Honey1982
    MammaDeborah skrev 2010-12-01 13:59:50 följande:
    Jag fikar gärna nästa vecka. Tisdag fm kanske?
    Skulle gärna fika (beroende på om det är körväder), men tisdag fm funkar ej för mig tyvärr. Har BVC då.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • EnAnka

Tisdag förmiddag fungerar nog för mig, kan de flesta dagar såvitt jag vet.

• sannax02

Har ingen bil på tisdag men kan fika om vädret tillåter barnvagnspromenad/buss. Vi är förstås inte så morgontidiga så absolut tidigast 11...

• sannax02

Hur blir det imorgon? Enligt inläggen verkar vi vara 4 st som kan:

* MammaDeborah
    * EnAnka
    * idupur
    * sannax02

...men jag tänkte det är bäst att dubbelkolla, så vilka förutom jag vill fika imorgon?

Ska vi i så fall träffas på Claras som vanligt eller har ni några andra förslag? Funkar kl 11?

• MammaDeborah

Nu känner ju jag mig dum, men tyvärr är jag uppbokad imorgon. Hade missat att stora dottern har tandläkartid mitt i bästa fikatid och dessutom var bvc-sköterskan hemma för vård av barn idag så vi får åka dit imorgon istället. Dvs ännu en dag bakom ratten större delen av tiden... suck... jag som var så sugen på att träffas...

Svar på tråden gravida i linköping?! :)