-
Jaha, vad trevligt att jag stod där :).. Men du har helt rätt.. Jag hade eller skulle nämligen äta lunch med "Mr Daddy"..MumsMaräng skrev 2010-05-13 06:36:40 följande:Hej Alla! Angeni: Fy fasiken vad jobbigt med både magsjukan och att ni är fasit i ett hus ni inte vill bo i! Hur går det med vovven? Det låter ju lite intensivt att ha valp mitt i detta, men det kanske är precis vad som behövs med någon ny liten luden krabat att fokusera på?Igår när jag åkte förbi stationen och kände mig som om jag inte kunde andas och hade ratten en dec in i magen, så tittade jag upp och såg MaraFara stå vid stationen precis när jag passerade. Så: HEEEEJ!Lady B: Vad skönt att ni fick sova, i alla fall en natt! Man blir ju lycklig över det lilla, så här i början. Nu kommer V nedvinglande och vill att jag lägger mig och somnar om med honom.Kram, kram, M -
Ja, vi pratar om honom.. Jo, lunchen gick bra.. Å det är väl det som gör mig så arg mellan varven, för jag vet att när vi träffas så har vi trevligt tillsammans, men så går ngt snett å så är vi osams under ngr veckor.. Men vi får se vad som händer, jag tror att vi är lika avvaktande båda två.. Sen behöver vi lära känna varann som föräldrar, vi känner ju knappt varann som ett par.. Så vi har hur mycket som helst att jobba på, och när jag ser att vi kan samarbeta under en längre period, då kommer jag också skriva på för gemensam vårdnad.. Innan dess så kommer jag inte skriva på det.. Sen om det går 1 eller 5 år, det är ointressant.. För jag vägrar sitta där och behöva fatta alla beslut med ngn som det inte går att samarbeta med..MumsMaräng skrev 2010-05-13 07:38:19 följande:MaraF: Hur gick lunchen? (Vi talar om Producenten, va?) -
Jag använder dom gula till att tvätta av bebis med, typ vid bad osv.. Annars använder jag bara våta tvättservetter av bekvämlighetsskäl..Jolinsfaster skrev 2010-05-13 09:53:22 följande:En fråga till er som redan har barn: Vilken typ av tvättlappar är bäst? Var till ÖoB häromdagen och där fanns det såna där gula tvättlappar i skumgummi som jag minns från min egen barndom, men det fanns även "blöta" tvättlappar. Vad är smidigast? -
perni80 skrev 2010-05-13 09:52:54 följande:Fika imorron: Jag skulle föreslå Coffehouse by George i skrapan vid 13-tiden?
Jag är på..
-
Fika
22/5
Bezilia (Anna)
vikh(Sars)
perni80 (Pernilla)
Marafara (Sara)
23/5
Bezilia (Anna)
vikh(Sara)
perni80 (Pernilla)
Marafara (Sara)
-
Usch, idag är ingen bra dag.. Har fruktansvärt ont i blygdbenet, samt bak i ryggen.. Känner mig lite smått irriterad å gråtig helt utan anledning.. Vill bara att Melvin ska komma nu.. 25 dagar kvar.. Mitt tålamod är lika med noll.. Sovit som skit har jag även gjort inatt.. La mig vid midnatt, vaknade sen kl 2, 2.45 och 4.30.. Då valde jag att gå upp och äta lite frukost, å gick sen och la mig igen och sov till 7.30..
-
4 timmar på förlossningen är vad jag roat mig med ikväll.. Misstänkt havandeskapsförgiftning var det jag sökte för, men det enda som fanns som var avvikande var ett högt blodtryck, allt annat var superbra.. Så nu ska jag börja gå på täta kontroller hos min Bm, så det blir till att ringa henne imorron..
-
Viktuppgång på 2 kg under helgen, ben och fötter som ser ut som 2 timmerstockar, som ett gummiband under bysten och sen tendens till huvudvärk..Bezilia skrev 2010-05-17 08:36:27 följande:Marafara: Vad skönt att det var bra med dig och bebisen. Vad var det söm gjorde att du misstänkte havandeskapsförgiftning? -
det är ju högt för att vara mig.. Sist låg jag på 125/75 och igår låg trycket på 151/93 och 146/87.. Fortsätter det att stiga så nämnde läkaren ngt om igångsättning, och det kan vara ett första tecken på havandeskapsförgiftning.. Men det kan också vara ett tecken på att förlossningen närmar sig, just att blodtrycket stiger..Bezilia skrev 2010-05-17 08:49:23 följande:MArafara: OK, vad skönt att det inte var havandeskapsförgiftning! Vad sa de om blodtrycket då? Var det väldigt mycket för högt och vad tyder det på om det inte går tillbaka? Vi kan ju alltid hoppas på att Melvin vill komma ut lite tidigare än tänkt! 29:e var det väl han ska komma, eller hur!? ;)
Å precis, det var ju tänkt att han skulle komma den 29/5 :)... -
Tänk vad bra det vore om man själv kunde inse sina begränsningar.. Idag har jag roat mig med att rensa bort maskrosor mellan stenplattor tillsammans med mitt ex.. Dessutom har vi rensat ett jordgubbsland, visserligen version mindre, men iallafall, samt planterat blommor i hans rabatt.. Å vad kommer det här leda till då? Jo, fruktansvärda plågor ikväll
..