Fragglerock skrev 2010-04-08 07:09:01 följande:
Vänta... och vänta, tills den bstämmer sig för att antingen fungera lite eller inte alls. Jag har väntat nästan ett helt år nu. Men nu börjar det bli bättre. trodde ALDRIG att jag skulle vara glad över att bara vara hypo, men det är jag! Min läkare sa att det kan ta ganska lång tid om man har otur. Jag har nog egentligen varit sjuk längre än ett år... men det är ett år sedan detta hoppande blev konsterat av sjukvården.
Åh... Tålamod är inte min bästa sida, det är den sämsta tom tror jag

Speciellt är det inte bra nu i kombination med att jag mår dåligt av att inte komma i mina vanliga kläder. Jag har ca tio kg att gå ner för att de ska passa.
Tror inte ens mitt hoppande blivit konstaterat ännu, jag har väl mest bara konstaterat det själv. Och i så fall så har det ju gått ett år i sommar sen jag lagt märke till att det är lite hoppigt.
Jag har ju inte struma ovanpå allt det här men de senaste nätterna (specifikt då, har inte känt av samma på dagarna) har jag känt ett tryck mot halsen. Inte obehagligt eller så men jag har noterat trycket liksom. Har försökt inspektera halsen för att se om det ser ut som att skk har vuxit men jag kan inte se nåt än iaf.
Med tanke på trycket i halsen och med tanke på de hoppiga värdena så känns det som att inflammationen blossat upp. Jag hade inte superhögt TPO-ak när det konstaterades en det var ju ändå utom referens. Kan man be om ett nytt TPO-ak eller det brukar de kanske inte vilja ta mer än när de söker rätt diagnos?