pco skrev 2010-02-16 11:34:04 följande:
mimmi86: välkommen hit:) d e jobbit när man precis fått reda på att man har PCO. Har du några symptom? jag har käkat prego i ca 3mån ..enkel, dubbel o trippel..utan att lyckas få ÄL :( just nu utreder de även på min man om de skulle vara nåt fel på honom lixom o så utgår man därifrån, för de måste ju kolla mannen oxå för att hitta den perfekta behandlingen för er. Vi har inte ställt oss i kö än utan vi får göra de när d e klar me underskökningen. vart bor du? hur många IVF får man där du bor? Marabo: åhh va härlit:) har du käkat prego innan oxå elr? Lycka till :)
Tack tack :)
mina symptom är att jag är något överviktig, oönskad hårväxt, väldigt oregelbunden mens, och det typiska pärlbandet, sen vet jag inte var det finns för olika symptom? :)
Min gyn sa inget om att de skulle kolla min sambo, utan i första hand ta prover på mig sedan köra igång med en pregotime kur, ingen aning om hur många tabletter eller så. Jag bor i sthlm, vet inte alls hur många ivf försök man får, men om det skulle bli tal om ivf så skulle vi få ställa oss i kö på sophiahemmet, har hört väldigt gott om de.
Skulle inte förvåna mig om det kostar multum! Bara en gyn undersökning kostade 320kr, vissligen privat men kände inte för att ta mig till KS som är riktigt stort då jag inte är född i sthlm flyttade hit för snart 1årsen.
Hur lång är en kur preogtime? bara en månad eller hur fungerar dem?