• Svar på tråden Teutonia tråd del 4
  • femman
    Liam o Engla skrev 2010-01-21 19:26:04 följande:
    ååå va och hämtade ut min spririt s3 idag. den e såååå fin!!!!!
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • frukarlsson
    frukarlsson skrev 2010-01-21 10:23:57 följande:
    Vi beställde en Cosmo innan jul från Babyproffsen. Mitten på feb sa dom. Verkar vara lite olika datum för samma kedja.  Vi har BF i början på mars så jag vill ju inte hämta ut den för tidigt heller, jag vill bara veta att den har kommit och kan hämtas ut
    Var tvungen o stilla min nyfikenhet o var inne på Babyproffsen (Hornsgatan,sthlm). Min Cosmo skulle komma in 27/1 och liggkorgen skulle komma 5/2.
    Nu kan jag sluta nojja mig att den är försenad osv...
  • Kaniin

Hej hej!

Ville bara höra om någon av er har koll på om fästet  på teutonian är ändrad?

Jag har en Spirit S3 -08 med enbart sittdel och de sa i butik idag att hårdliftarna inte passar längre?!

Tyckte fästet på chassit var ändrad men inte på hårdliften.. Ngn som har koll?

TACK på förhand!  

Lycklig mamma till Elisia
  • katt tass

Vi fick hem vår Cosmo-09 med tyska varianten på liggdel i fredags! Är jättenöjda so far. Hade beställt från mypram.de och den levererades ca två veckor tidigare an vad de sagt. Tyvärr hann svenska posten med att strula lite så vi fick vänta på den några extra dagar.

♥Elin 070214 & Tove 100102♥
  • Infinite Joy

Hej hej,

Funderar starkt på att köpa en teutonia.... men fun eller cosmo?
    Är det mkt billigare att köpa från annat land? Vilken shop rekommenderas?

• katt tass
    Infinite Joy skrev 2010-01-24 19:49:53 följande:
    Hej hej,Funderar starkt på att köpa en teutonia.... men fun eller cosmo?Är det mkt billigare att köpa från annat land? Vilken shop rekommenderas?
    Vi sparade ca 2000kr på att köpa från Tyskland. mypram.de har funkat bra so far...
    ♥Elin 070214 & Tove 100102♥
  • thj
    Kaniin skrev 2010-01-23 19:37:48 följande:
    Hej hej! Ville bara höra om någon av er har koll på om fästet  på teutonian är ändrad? Jag har en Spirit S3 -08 med enbart sittdel och de sa i butik idag att hårdliftarna inte passar längre?! Tyckte fästet på chassit var ändrad men inte på hårdliften.. Ngn som har koll? TACK på förhand!  
    det ska funka med den liggdelen på 08
  • Infinite Joy
    katt tass skrev 2010-01-24 20:54:58 följande:
    Vi sparade ca 2000kr på att köpa från Tyskland. mypram.de har funkat bra so far...
    Kikade där, men leveranstiden var ju jättelång. Hade hoppats på att hitta ngt ställe med direktleverans..... ngn som vet om det finns? Blir nog en cosmo...
  • imsel

Måste bara visa en smart grej jag kom på en kväll när det blåste förjävligt och det kom massa hård snö på min lilla bebbe i vagnen

Han sitter vaken och vill ju såklart se, så bra att det finns ett "fönster" i sufletten

I april kom min bebbe
Svar på tråden Teutonia tråd del 4