Bohman Äldre 12 Sep 18:30 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Senaste inläggen ...Sorg-graven-födelsedagsfirande... Hugos första dag på dagis! RIP min underbara son!
Bohman Äldre 13 Sep 17:07 #8200 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen TAKET ÅT HELVETE!? Tisdagsmorgon 2½ men ...Sorg-graven-födelsedagsfirande...
Bohman Äldre 13 Sep 22:32 #8204 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Öroninflammation? Sesambröd Sesamkex!
Bohman Äldre 17 Sep 08:59 #8225 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Lite småsaker... Det som hände igår... Ett telefonsamtal... :-´( Läkarbesök...nu börjar det igen.. Hugo är sjuk...igen...väldigt sjuk! Hugo är sjuk länk till lchf-nudlarna... Köttfärsås och LCHF-nudlar ...Bus på bus...
Bohman Äldre 17 Sep 19:47 #8228 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kvällsmys med barnen, recept. Från de ena till de andre.. Hugo dansar *hihi* Hugos rum Grävning för 3-kammar brunn...
Bohman Äldre 20 Sep 19:03 #8245 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Renovering av toalett.. Hugos 1års kort Hämtat fotona från fotograferingen.. TJOHOO!! Första dagen på dagis SJÄLV! Bad-Pizza-Tvätt
Bohman Äldre 23 Sep 08:13 #8263 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen GRATTIS SOFIE!!! Läkarbesöket böööl! Döv.. klipp klipp.. Gudmor/Gudfar Vad fan tror dom?? AAAAAAJ!!!
Bohman Äldre 25 Sep 15:07 #8272 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Hugo gåår!! Underbara vän! energi... Ett steg närmre...
Bohman Äldre 26 Sep 18:52 #8282 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Jag är såå smart!! Rågsiktskakor med aprikos 4-åring till salu... MARDRÖM!! Älskling.... SAKNAR!!!! Barnen målar...
Bohman Äldre 28 Sep 09:18 #8286 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen En överraskning... Världens bästa jobb!! Onödigt vetande... Trygghetskort.. Nestle Sötpotatis och Nötkött Jag är såå smart!!