Bohman Äldre 18 Oct 19:49 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Senaste inläggen ladda ner.... Väntar på provsvar.. Mitt lilla monster.. Ales födelsedag... Alexander 28år!!
Bohman Äldre 20 Oct 12:32 #8443 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Det brann i vårat hus... Varför kan man inte få vara glad? Provsvaren! Under hökens vingar kom... Utelek.. Orolig för provsvar..
Bohman Äldre 23 Oct 13:27 #8465 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen 3 dagar kvar.. Då var det dags igen... Vaaart är Hugo?? Bygga på toan.. Var är deras äkta hälft?! Nu räcker det väll?? Min fina mamma! Bit ihop eller bryt ihop?! Ändra namn på bloggen? Bara för att komma bort... Det brann i vårat hus...
Bohman Äldre 24 Oct 09:14 #8473 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tips från DIG! En liten del av toan är klar! Målat på toan!! Myskväll.. 3 timmar kvar..
Bohman Äldre 26 Oct 19:25 #8512 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Vatten över huvudet?? Regnbågstårta! Julklapp till Wilma.. Nu kan det bara bli bättre.. Står på klippkanten... HAR KOMMIT PÅ DET!!! ♥ Alex ♥ Ett recept...till. Barnens nya overaller!
Bohman Äldre 28 Oct 09:04 #8529 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Måste bara få skryta lite...eller? Bus o frukosttajm... Snart...SNAAAART!!! AIK-tårta
Bohman Äldre 1 Nov 18:14 #8568 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen O så lite Wilmas rum... Jespers rum... Trodde... Sjuk.. Min tur??? Wilmas julklapp Underbar söndag Årsfesten.. Färgat håret.. Massa att göra idag! Till er som har svårt att välja festmusik... Alla får vara med.... Måste bara få skryta lite...eller?
Bohman Äldre 2 Nov 21:41 #8584 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Ballet vs. Innebandy Sista touchen på Wilmas säng.. Morgonpigg?!
Bohman Äldre 4 Nov 15:49 #8599 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Min kissekorre-korrkiss! Jag har fått en present... Höstligt o julfint.. Ute för frisk luft... Nu jävlar.. Snyft... Frågor och svar!
Bohman Äldre 6 Nov 13:44 #8613 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Varit vid kyrkogården.. Världens underbaraste vänner! Rip Hampus o William Allahelgona! Hemma från akuten.. Seriöst?? Värsta natten i mitt liv...