Bohman Äldre 29 Sep 11:49 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Senaste inläggen Lista ut detta....om ni kan! Ledtråd 1 och 2! Polly vs. Kexchoklad... Lite besviken...
Bohman Äldre 29 Sep 22:57 #8297 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Ledtråd 5... Ledtråd 4... HAHA, en miss i Rexona-reklamen! Nästa ledtråd... Hem en snabbis.. Lista ut detta....om ni kan! Ledtråd 1 och 2!
Bohman Äldre 30 Sep 07:16 #8298 Återställ Anmäl Du ogillar detta Maken har en överrasskning, har fått under 2 dagar olika små ledtrådar lite titt som tätt per sms. Har du en aning om vad det kan vara??? Hjälp mig att lista ut... Till bloggen för alla ledtrådar: http://mammabohman.blogg.se/?tmp=30071154 Senaste ledtrådarna:Ledtråd 6, 7 och 8! De tidigare ledtrådarna: Ledtråd 5... Ledtråd 4... Nästa ledtråd... Lista ut detta....om ni kan! Ledtråd 1 och 2!
Bohman Äldre 2 Oct 09:25 #8309 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kommentarer?!? Det här med tapet...kan du? Skolfoton... Jag har kommit på ÖVERRASKNINGEN!! Minnesplats för våra änglar! Världens duktigaste barn..... på riktigt!!! Just so you know...
Bohman Äldre 7 Oct 19:44 #8343 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Jag har fått en present idag, en ENORM gåva....*gråter av lycka* Krya på dig lilla vän... Tidig hemgång och ny dator på samma dag! Läkarbesök... Tornado!!! Lite från kryssningen... Hemma!!! Hemresan Tråkigaste ever!!!! The frill is done! Nu bär de snart i väääg... Fler ledtrådar till mitt hjärta! En överraskning till mitt hjärta! Dela upp.. Svar på era frågor... Tapetsering pågår... Min egna Tacopaj
Bohman Äldre 9 Oct 10:59 #8348 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kallt som fean! purrrrr..... Va faan... Jag har fått en present idag, en ENORM gåva....*gråter av lycka*
Bohman Äldre 10 Oct 21:20 #8356 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min 4-årige pojke fick mig att börja gråta idag... Så mycket hjärta, så mycket tankar i den lille pojken! Jesper fick mig att gråta idag...
Bohman Äldre 11 Oct 20:32 #8361 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kaka-Bad-Golv-Tapetsering-Resultat!! Åh så goda de är! EN bättre dag... Jesper fick mig att gråta idag...
Bohman Äldre 13 Oct 19:24 #8387 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen En torsdagskväll... Vab! Hugos dagisfoto! Migrään!! Ge mig tips... Hjärtat slits i bitar :'-( Björkvikare med barn, Är det bara vi??? Kaka-Bad-Golv-Tapetsering-
Bohman Äldre 16 Oct 16:06 #8408 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Glass i stora lass.. Slöa Björkviksspelare? Tack för igår.... Lördag... Ödet?? Jag saknar dig... Snutten... Migränmedicin? Min lilla filosofare!