Inlägg från: J K |Visa alla inlägg
  • J K

Hur många dagar har ni kvar till BF?

128 dagar kvar. Kommer kännas lite roligare om ~en månad när jag är nere på tvåsiffrigt. Eller nja, jag hoppas på det. Det kanske känns som att tiden går ännu långsammare då. :-P

BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • J K
    126 dagar kvar, går in i vecka 23 idag.

(Var på UL nr.2 idag, allting såg så himla fint ut. Lillfisen var sprallig som vanligt och vi fick lite bilder + att vi filmade på skärmen, hihi ^^).
  • J K
    116 dagar kvar...

Jag har lagt upp en rätt bra plan (som fungerar för mig när jag tycker att det går långsamt). Jag sätter upp delmål hela tiden.

* När jag går in i ny vecka är delmål nummer ett, det handlar ju faktiskt bara om en vecka, och då läser jag alltid vad som händer i kroppen och med bebis i den aktuella veckan.

* När jag står på tio-tal, 120 dagar, 110 dagar (som jag räknar ner till nu).

* Tvåsiffrigt räknar jag också ner till (inte långt kvar nu, hihi )

När man då, rätt ofta, når olika delmål känns det som att tiden går snabbare! Fast i sommarvärmen det är idag är allt segt, alldeles för varmt *pust*
  • J K
    BaraCarolina skrev 2010-06-04 09:34:10 följande:
    Imorgon är det "bara" hundra. Jag jar det som en liten milstolpe.

Gud va många har få dagar kvar *avis* Önskar er alla lycka till{#emotions_dlg.flower}
    Ja, jag använder mig mycket av milstolpar med små mellanrum, då går tiden snabbare!

Jag räknar nya veckor, tiotal, och nu är nästa milstolpe 100, redan dagen efter blir det ju då tvåsiffrigt osv.  
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?