Inlägg från: J K |Visa alla inlägg
  • J K

Hur många dagar har ni kvar till BF?

99 dagar, nere på tvåsiffrigt nu, tjoho! Men jag måste säga att det är alldeles för lång tid...

BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • J K

89 långa dagar. Tips på hur man kan fördriva tiden fram till bebis ankomst? (Är arbetssökande/arbetsfri/arbetslös/vad man nu vill kalla det).

• J K
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-15 10:35:22 följande:
    J K skrev 2010-06-15 10:12:10 följande:
    89 långa dagar. Tips på hur man kan fördriva tiden fram till bebis ankomst? (Är arbetssökande/arbetsfri/arbetslös/vad man nu vill kalla det).
    Mina dagar går ju åt att jaga två busfrön, men annars försöker jag alltid göra något för dagen ska gå. Typ baka, städa, ut på stan,hitta på roliga saker med ungarna osv.

Men det är såååå segt iaf. Har bf några dagar innan dig (84 dagar kvar) men hoppas på bf blir iaf 1-2 v innan bf
    Ja, det är lite samma här. Fast mina två busfrön är mina två katter, hehe. Det är så segt nu för jag har haft foglossning sedan vecka 14 och den senaste veckan har smärtan blivit enorm. Men jag funderar på att ge mig på barnkammaren snart. För att ha något att göra åtminstone. Jag hoppas också på lite tidig födsel, men jag har oddsen emot mig.
  • J K

88 långa dagar, bebis sträcker på sig och tar spjärn väldigt mycket nu för tiden. Mycket mer sådan aktivitet än "riktiga" sparkar! Glad

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?