Inlägg från: J K |Visa alla inlägg
  • J K

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Idag säger min gravidwidget: "Jag har 34 dagar till förlossningen".

Dricker numera hallonbladste, tycker dessutom att det är riktigt gott faktiskt, så det gör inte så mycket om det inte fungerar Flört

BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • J K

"Jag har 27 dagar till förlossningen" står det på min gravidwidget idag. Har börjat gå på föräldrautbildningarna nu också, spännande!

♥ BF 13 sept. 2010 ♥ www.janejohansson.se/
  • J K

"Jag har 25 dagar till förlossningen" står det på min gravidwidget idag. Men jag är ju redo NU!

Försöker ändå förbereda mig på ~två veckors övertid för säkerhets skull, men det känns svårt... :-P

• J K
    J K skrev 2010-08-24 08:35:06 följande:
    19 dagar. Solig
    Jag räknar inte som räknaren på FL, jag räknar som min gravid-gadget på bloggen. Jag räknar inte med dagen jag är på som en hel dag kvar, bara så ni vet, hehe.
  • J K
    elinnnnn skrev 2010-08-25 06:39:09 följande:
    Inga dagar kvar! Äntligen!

På BF+13 föddes hon äntligen. Blev igångsatt dagen innan och hon föddes på natten.
    Stort lycka till till er alla andra! Hoppas dagarna snart är över och att ni får gosa massa bebis snart {#emotions_dlg.flower}
    STORT grattis!

---

Idag har jag 18 dagar kvar.
  • J K
    wity skrev 2010-08-25 13:45:44 följande:
    Är på BF+18 idag!
    Men skit samma för nu jäklar har jag värkar!
    Bebis bör dyka upp VÄLDIGT snart!!! Hjärta
    Lycka till! Så roligt för dig, äntligen!!
  • J K

Idag säger min gravidgadget på bloggen; "Jag har 17 dagar till förlossningen". Hade förvärkar igår med fem minuters intervall, men så avtog de vid läggdags *suck*. Skrikandes

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?