• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • puchelina88

25 dagar kvar men i går va ja hos bm hon sa att den ligger väldigt långt ner med huvudet!
    hmm får hoppas på att den vill ut innan;)

BF 100815
  • Duntoffla
    Oktober Längtan skrev 2010-07-21 10:12:10 följande:
    Jag sitter här på kontoret och hoppas att vattnet ska gå så fort jag reser mig upp, men icke! Nu är jag aningens less på detta. Sonen kom på BF-dagen, bara HOPPAS att denna lilla goding bestämmer sig för att flytta ut SENAST 6 aug! Psyket börjar ta lite stryk nu, speciellt när det är så varmt!
    Haha, vad lustigt! Min son (som fyller 3 i september) kom också på BF. Det är ju inte helt vanligt. Tror  att denna kommer runt 2 aug. *önsketänkande* Kommer väl gå över denna gång
    Skorpan i magen v.38 septemberflikkan.blogspot.com
  • Oktober Längtan
    Duntoffla skrev 2010-07-21 11:26:46 följande:
    Haha, vad lustigt! Min son (som fyller 3 i september) kom också på BF. Det är ju inte helt vanligt. Tror  att denna kommer runt 2 aug. *önsketänkande* Kommer väl gå över denna gång
    2 aug låter mkt bra, det hoppas vi på!! Min son blir 3 i oktober vad roligt, de är nästan lika gamla Säger inte statistken att man som regel föder något tidigare med barn två? Vi hoppas!!
  • Duntoffla
    Oktober Längtan skrev 2010-07-21 11:47:36 följande:
    2 aug låter mkt bra, det hoppas vi på!! Min son blir 3 i oktober vad roligt, de är nästan lika gamla Säger inte statistken att man som regel föder något tidigare med barn två? Vi hoppas!!
    Hoppas det. Jag har också fått för mig det men sen hör man om dem som föder ännu senare. Time will tell
    Skorpan i magen v.38 septemberflikkan.blogspot.com
  • Maria68

Haha   + 3....   tror inte på någon statistik ang detta. Första : några dagar före BF. Andra: 8 dagar efter BF. Tredje:  4 veckor tidigare än BF. Och så 4:e.........+3 idag ..........

• namera

4 dagar kvar.

Vår älskade son, BF 2010-07-25
  • Oktober Längtan
    Maria68 skrev 2010-07-21 11:50:57 följande:
    Haha   + 3....   tror inte på någon statistik ang detta. Första : några dagar före BF. Andra: 8 dagar efter BF. Tredje:  4 veckor tidigare än BF. Och så 4:e.........+3 idag ..........
    Neeej krossa inte mitt sista hopp jag har ju ett avtal med bebisen om att komma innan eller senast på bf, vill inte rucka på det
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?