• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • TheSunset
    8 dagar...

Min slempropp har släppt i 2 dagar...massor av den.
    Imorgon har jag tid på förlossningen för bedömming om igångsättning om bebis inte kommit innan dess.

Bebis kom ut nu...!!
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★ Bebis Bf Juli-10 ★
  • Rollindynamite
    TheSunset skrev 2010-07-22 08:21:29 följande:
    8 dagar...

Min slempropp har släppt i 2 dagar...massor av den.
    Imorgon har jag tid på förlossningen för bedömming om igångsättning om bebis inte kommit innan dess.

Bebis kom ut nu...!!
    Lycka till :D
  • TheSunset
    Rollindynamite skrev 2010-07-22 08:22:26 följande:
    Lycka till :D
    Tack..
    Får hoppas att man blir kvar så man får snozza bebis ihelgen bara..
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★ Bebis Bf Juli-10 ★
  • luckyme83
    Rollindynamite skrev 2010-07-22 08:17:53 följande:
    Jasså, hm men när den har släppt helt så ska de väl inte kunna ta mer än ett par veckor innan barnet kommer, eller vanligast så iaf tror jag :P . Men om de släpper lite i taget kanske de tar bra tid innan den släppt helt.
    nej jag vet inte..det har kommit ganska mycket flera dagar nu, så det borde inte vara mycket kvar (iofs vet inte jag hur stor den är hahar...pratade med min bm och hon sa att jag skulle höra av mig till förlossningen om jag började få värkar med tryck neråt då det kunde betyda att det var på G rätt snart..
    men inget sånt än så länge iaf..
  • Rollindynamite
    luckyme83 skrev 2010-07-22 08:26:08 följande:
    nej jag vet inte..det har kommit ganska mycket flera dagar nu, så det borde inte vara mycket kvar (iofs vet inte jag hur stor den är hahar...pratade med min bm och hon sa att jag skulle höra av mig till förlossningen om jag började få värkar med tryck neråt då det kunde betyda att det var på G rätt snart..
    men inget sånt än så länge iaf..
    Jasså, ne jag vet inte heller hur mycket de e faktist :P haha. Okej men då kommer du ju säkert få lite tidigare än beräknat då! Men än får h*n väl hålla sig där inne ett tag till när de e såpass "långt" kvar.
  • luckyme83
    Rollindynamite skrev 2010-07-22 08:38:09 följande:
    Jasså, ne jag vet inte heller hur mycket de e faktist :P haha. Okej men då kommer du ju säkert få lite tidigare än beräknat då! Men än får h*n väl hålla sig där inne ett tag till när de e såpass "långt" kvar.
    ähh jag räknar med att gå över lite  så slipper man bli så himla besviken ifall man gör de =)
    med sonen gick delar av proppen ca 2 veckor innan han tittade ut...
    men som sagt jag är inställd på övertid !
  • Rollindynamite
    luckyme83 skrev 2010-07-22 08:43:25 följande:
    ähh jag räknar med att gå över lite  så slipper man bli så himla besviken ifall man gör de =)
    med sonen gick delar av proppen ca 2 veckor innan han tittade ut...
    men som sagt jag är inställd på övertid !
    AA egentligen e de väl lika bra, e man förberedd på de så blir det nog enklare o ta de, själv har jag hoppats på o få tidigare ändå xD men jag tror jag överlever o gå över för jag älskar iaf o va gravid :D
  • carohl
    klumpfh skrev 2010-07-22 08:01:10 följande:
    Bf+12 :(:( nu får bebis komma ut alltså!!
    Har det inte hänt än? Idag kanske! Skrattande
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

34 dagar kvar....

(¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?