• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • So0ocker

En siffrigt!!! 9 dagar kvar =D Hinnsvepning i morgon och hoppas självklart på ett lyckat resultat =)

• Tingeling1981
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 11:46:07 följande:
    Jag har också hört det.
    Jag har ju dock 47 dagar kvar och ska föda i Krisitanstad men även där var det smockfullt då jag skulle in på en kontroll bara. Jag fick vänta länge innan jag bara fick komma in på kontrollen pga det var överfullt...

Håller tummarna för dig iaf.

det var en kall vinter juh så många höll värmen inomhus förra vintern med sin kille haha....
    Ja då får vi hoppas att det är bättre med platser när det är dax för dig! Men det bådar ju inte gott, ska tydligen ha varit hög belastning en längre tid. Ja det var ju varga-vinter och sen kom denna tropiska sommar, mycket har man hunnit uppleva under graviditeten. Bara att gilla läget.... K nipa blir ju lite svårt, vem säger att det är bättre nästa vecka... Solig.
  • Tingeling1981
    pyret11 skrev 2010-07-22 11:55:05 följande:
    jag våndas på tisdag när jag ska in på bedömning för igångsättning har hört att det är fullt så man kan hoppas att dte finns nån plats.
    klumpfh skrev 2010-07-22 12:27:36 följande:
    Tingeling81: här är en till som ska till malmö men får se vart man hamnar. Ska på överburenhetskontroll på söndag så får se vad dom säger. Hoppas man slipper flänga skåne runt för att föda.:/
    Håller tummarna för er tjejer!!! Hur länge har ni gått över/ när blir det tal om igångsättning??
    Alla andra som föder här runtom får ju plats så visst ska det ordna sig för oss också. Kanske ändå är lite skönt om det blir en igångsättningför det innebär ju planering och då kan de ändå planera var man ska i god tid, om den lill* inte vill titta ut innan. Hursomhelst blir det säkert bra, lycka till {#emotions_dlg.flower}
  • Alcarinque

11 dagar här...

Förväntansfull0406 skrev 2010-07-22 15:46:36 följande:
    ja har bf om sju dagar.

Läste i tidingen att vi med har nästan helt fullt på vårt bb, det känns ju sådär Obestämd framförallt eftersom det är massor med turister som kommer hit och föder. Så då får dom skicka oss till malmö och kstad.... Måtte det lugna sig innan det är dags.
    Samma läge i GBG. Folk får tydligen ligga i korridoren...
    ♥ Alva 060307 ♥ Lillasyster med BF 100802 ♥
  • 5 barnsmamman
    Tingeling1981 skrev 2010-07-22 16:10:37 följande:
    Tingeling81: här är en till som ska till malmö men får se vart man hamnar. Ska på överburenhetskontroll på söndag så får se vad dom säger. Hoppas man slipper flänga skåne runt för att föda.:/
    Håller tummarna för er tjejer!!! Hur länge har ni gått över/ när blir det tal om igångsättning??
    Alla andra som föder här runtom får ju plats så visst ska det ordna sig för oss också. Kanske ändå är lite skönt om det blir en igångsättningför det innebär ju planering och då kan de ändå planera var man ska i god tid, om den lill* inte vill titta ut innan. Hursomhelst blir det säkert bra, lycka till {#emotions_dlg.flower}
    jag har beräknadsdag den 29 men jag kommer att bli igångsatt senast den 28 fick jag veta idag pga kraftiga foglossning och jobbiga förvärkar
  • klumpfh
    Tingeling1981 skrev 2010-07-22 16:10:37 följande:
    Jag har idag gått över 12 dagar på söndag är det dags för överburenhetskontroll och senast den 29:e blir det igångsättning! Men jag hoppas de kan göra det redan på söndag, det är så tugnt nu. När till och med grannarna börjar fråga när det är dags och om man inte ska föda snart så känns det som man gått länge ^^

Önskar dig lycka till med på FL!
  • Det blåa huset

8 dagar. Frågade om hinnsvepning igår men får vänta en knapp vecka till.

Bor också i överfulla området, vad ska man tro? Ha bilen fulltankad och vara beredd på att åka långt?

Are 19/5 -06, BF 31/7 -10, aresmamma.blogspot.com
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?