BF Oktober
Var på hälsosamtal idag :).. Ska på info om fosterdiagnostik 8/3, sedan inskrivning 17/3.. Vill bara att tiden ska gå snabbare :)..
Var på hälsosamtal idag :).. Ska på info om fosterdiagnostik 8/3, sedan inskrivning 17/3.. Vill bara att tiden ska gå snabbare :)..
Min morfar har alltid sagt åt mig att inte göra samma misstag som min mamma och få barn innan utbildning och jobb, mamma var bara 17 när hon fick mig och jag blir 24 iår. Men nu sitter jag här med både utbildning och jobb så jag kan nästan garantera att jag bara kommer få glada miner :).. Min sambo har gått arbetslös men direkt efter pluset så fick han jobb, nästan för bra att vara sant :).. Har inte berättat varken för mina eller hans föräldrar, men pappa har frågat varje gång han ringt om Daniel har fått något jobb eftersom han vet att bebisverkstan startar så fort Daniel får ett :)..
Jag har nästan inga symtom alls, nu har även både bröst och mage kännas mindre svullna :s..
Inskrivning nästa vecka och tid bokad för ultraljud 29/3.. Blodprov till det ultraljudet ska tas nästa vecka.. Just nu känns det som om tiden står stilla.. :(.. Berättade för mina arbetskamrater på mötet som vi hade idag, men föräldrar och vänner ska vi berätta för efter ul..
Jag har inte kräkts en enda gång utan nästan varit orolig att det är för bra. Men alla graviditeter är olika och att må bra är något jag ska vara glad för säger bm, men visst finns oron där.. Nu har jag nästan aldrig molvärk heller som jag hade precis i början, eller så finns den där men jag märker den inte som i början.. Någon som känner igen sig??
Dags för första UL imorgon, nervös som tusan.. Är så rädd att den lilla plutten inte lever :s.