Barn i mars 2008 - 9
Nu har jag också hittat hit. Jag undrade varför det var så lugnt i den andra tråden
Nu har jag också hittat hit. Jag undrade varför det var så lugnt i den andra tråden
Agamemnon: Va spännande *håller tummaran*
LoVm: Härligt!!
Schumi: Hoppas veckan blir bättre än helgen. Kan nog vara bra att komma iväg bara ni 2 sen
Idag har Liam & jag varit på busborgen skönt att rasta han lite, har börjat få foglossning så jag är inte den mest rörliga mamman just nu...
Sen tog vi en tur till media markt och inhandlade ett usb minne och en ipod till sambon. Han fylelr 40 på onsdag och då ska han också få biljetter till rammstein och om han vill ha med mej så får han en hotellnatt också Han får 2 biljetter men kan ju inte tvinga han att ta med ett preggo
Agamemnon: Ja jag vill ju vääldigt gärna med men vågar inte boka hotell ifall om
Ly75: Jadu plats det vet jag inte för biljetterna är inslagna
Schumi: Typiskt!! Alltid är det nåt. *kram*
Sambon bjöd med mej på rammsteinså då får han sin hotellnatt
Blir första natten för mej utan Liam det ska bli spännande. Vi måste ju öva lite innan bebisen kommer ifall den behagar titta ut på natten eller så!
LitenBlomma: typiskt med bilen! Hoppas det är nåt som är lätt/billigt att laga!
5 månader är inte illa! Du måste ju tänka på din hälsa också du kan ju inte tyna bort du som var så smal redan innan. Föresten så slutade jag amma LIam vid 5månader för han var mer intresserad av flaskan så det blev bara tvärslut där
Schumi: Jobbigt! Hoppas att allt blir som vanligt igen i vardagen. *kram*
Idag ringde min bm... tydligen gick glukosbelastningen inte så bra som jag trott jag har aldrig haft höga värden när jag kollat hos bm så jag fattar inget just nu! Hon sa nåt om att det inte var gravdiabetes men att jag hade låg glukostolerans. Fick en läkartid på spec.mvc och hos en diestist. Hon ringde och väckte mej så jag blev lite ställd och glömde helt av att fråga en massa. Om det nu inte är gravdiabetes varför en tid så snabbt på spec.mvc?
Provar kalsonger på Liam för första gången. Han är jättestolt, det är ju bilar på dom frågade om vi skulle kissa på pottan och det gick han med på...det kom dock inget utan det kom senare på golvet framför tv:n
Skam den som ger den som ger sig!