Inlägg från: Movieprincess |Visa alla inlägg
  • Movieprincess

Barn i mars 2008 - 9

Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-27 19:14:33 följande:
    Det är skönt när man kan hålla vikten nere oxå, men en del kan ju inte rå för hur mycket de går upp. Jag gick upp 12 kg med Leo och 8 kg med Vincent. Ändå så rörde jag mig inte så mycket och åt vad jag ville.Agamemnon: Skönt att din pappa är vaken iaf.Det låter som en upplevelse för din man Nu har jag stått konstant i köket sen halvt två idag, har gjort två sorters kakor, en rulltårta, en biltårta och en himla massa fyllning till alla tårtor. Är helt slut, men är precis färdig nu.
    Nä man kan ju inte rå för hur mycket man går upp...jag har varit mer still denna gång och ändå gått upp 20kg mindre så jag tror verkloigen att det där bestämmer sig självt nästan
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-28 21:53:51 följande:
    Nu är kalaset avklarat och nu har vi städat hela huset för jisses så skitigt det blev Barnen överröstes med paket, var nästan pinsamt så mycket de fick. Men glada blev de iaf
    Låter som ett lyckat kalas Skönt att det är över nu?
  • Movieprincess

Agamemnon: Jättefin shopping! Det var definitivt värt shoppingförbud!

Inatt elelr ja imorse somande jag först 8.30 och Liam vaknade 09 så det var skönt att sambon var hemma idag så jag iaf fick nån till timmes sömn. Har såå svårt att sova nu. Hittar ingen bra ställning, det kryper i kroppen, får panik när jag inte kan vända mej osv... oj oj va jag längtar nu!!

Idag har vi varit en sväng på netonet och tittat lite och sen ätit en god middag på Jensens
    Syster & jag åkte till OK och städade vilen och körde den i tvätten, det var välbehövligt. Nu är jag om möjligt ännu tröttare så såfort Liam slutat sjunga i sin säng & somnat ska jag & sambon ta ett varmt bad!

• Movieprincess

Ja sen när hon är ute får sambon ta nätterna då är det min tur att sova   iaf lite mer än nu!

Ja snart är det över och då kommer jag väl sakna att vara gravid istället {#lang_emotions_undecided} man är ju lite knäpp

• Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 11:30:07 följande:
    Fast jag saknar bara magen. Att inte få sova, myrpirr i benen och annat skit kan jag vara utan
    Ja det är sant..det andra kan jag faktiskt vara utan och gärna nu med en gång!!
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 11:56:47 följande:
    Ja det hade ju inte varit fel Du får locka med nåt roligt så kanske hon kommer ut tidigare
    Ja jag försöker locka med allt möjligt...men helst vill jag ha ut henne så jag också får äta godis i påsk men hon tycks vilja tvärtom
  • Movieprincess

Min kropp förändrades enhel del...gick ju upp så mycket som vägrade "ramla" av och fick bristningar.. det stör mej en hel del men Liam väger upp det miljoner ggr mer!!

Liam ska få påskägg, han får godis lite då å då..är ett litet kakmonster jag har fast när han får godis/kakor så äter han inte så mycket innan han blir nöjd. Vill mest ha det å plocka lite med

• Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-03-30 13:46:13 följande:
    Nu har jag städat och donat här hemma. Ska strax iväg till Kalmar för ett läkarbesök och är sååå nervös
    Hoppas läkarbesöket gick bra!

Idag har vi varit en sväng till ÖF, Liam var överlycklig! Efter det blev det en välbehövlig middagslur för oss båda
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-30 21:02:03 följande:
    VARFÖR visar de CSI istället för DH?!
    det är tydligen nån triologi mån-ons denna veckan *grrr*
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9