Barn i mars 2008 - 9

Agamemnon: Jättefin shopping! Det var definitivt värt shoppingförbud!
Inatt elelr ja imorse somande jag först 8.30 och Liam vaknade 09 så det var skönt att sambon var hemma idag så jag iaf fick nån till timmes sömn. Har såå svårt att sova nu. Hittar ingen bra ställning, det kryper i kroppen, får panik när jag inte kan vända mej osv... oj oj va jag längtar nu!!
Idag har vi varit en sväng på netonet och tittat lite och sen ätit en god middag på Jensens
Syster & jag åkte till OK och städade vilen och körde den i tvätten, det var välbehövligt. Nu är jag om möjligt ännu tröttare så såfort Liam slutat sjunga i sin säng & somnat ska jag & sambon ta ett varmt bad!
Ja sen när hon är ute får sambon ta nätterna då är det min tur att sova iaf lite mer än nu!
Ja snart är det över och då kommer jag väl sakna att vara gravid istället man är ju lite knäpp
Min kropp förändrades enhel del...gick ju upp så mycket som vägrade "ramla" av och fick bristningar.. det stör mej en hel del men Liam väger upp det miljoner ggr mer!!
Liam ska få påskägg, han får godis lite då å då..är ett litet kakmonster jag har fast när han får godis/kakor så äter han inte så mycket innan han blir nöjd. Vill mest ha det å plocka lite med