Inlägg från: Movieprincess |Visa alla inlägg
  • Movieprincess

Barn i mars 2008 - 9

LitenBlomma: Nämen vilken dag du har haft!! *kramar* Och bajs är ju inte det trevligaste att trampa i precis! Hoppas att kvällen blir bättre!
    Usch hade en sån där dag förra veckan när precis allt gick fel.. ringde och grinade till sambons jobb så han fick komma hem springandes och ordna upp allt skyller iofs på hormoner ja.

Agamemnon: Usch för å vara utan varmvatten!!

Liam har också fått ett väldigt humör..här flyger saker i luften också och han kastar sig på golvet men skriker inte än iaf alltid något!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

Jag kommer ihåg när Liam var 3månader, då började jag längta efter en till

Sthlmfilur: Vilka söta bilder! Håller med om att det verkligen sysn att dom är syskon. Såå söta!!

Agamemnon: Vilken söt tröttis

• Movieprincess

Idag var vi på stan och shoppade lite bebiskläder och lite till Liam som han ska få när han fyller. Åt lunch på Jensens och jag unnade faktiskt mej glass som eftrerätt. det var sååå gott och mitt blodsocker höll sig där det skulle så dtta var en bra dag!
    Har haft väldiga sd hela dagen så vi gick inte fort kan jag lova!! Kändes nästan som om hon var på väg ut...gjorde ont ända ut i ryggen och ner i benen....hmm hoppas hon stannar till efter Liams födelsedag iaf för nu har jag inte tid

Hmm jag tycker inte Liam kostar särskilt mycket...det blir ju lite vad man gör det till... vi får se vad jag säger när jag har 2. Det är klart att det kostar ju med vagn, bilstol osv men vardagskostnaderna tycker inte jag har blivit större {#lang_emotions_undecided}

• Movieprincess
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-28 20:39:16 följande:
    Nej, alltså vardagskostnaderna är ju inte så stora. Men det säger sig ju självt att ju fler barn man desto mera kostar det Då tänker jag mest på kläder, men framför allt på större lägenhet/hus och bil.
    Jo det är klart, det sticker ju iväg med sånna kostnader! Tänkte inte på det
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2010-02-28 20:42:35 följande:
    hej!!idag så fick jag 1½ timmes sömn när barnen sov vid lunch har svårt att sova på nätterna efter allt som har hänt..förresten startade jag en ny blogg.. vet ju att det var några här som följde den förra...ljust-morkt.blogspot.com
    *lägger genast bland favoriter* 

Gillar att läsa bloggar, nån mer här som bloggar som jag inte redan läser?
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2010-03-01 06:29:18 följande:
    jo bloggade flitigt tidigare sen blev det så jobbigt så plockade bort den.. men känner att det är ett bra sätt att ventilera sig..
    Ja jag läste den förra, saknade den när de försvann
  • Movieprincess

LoVm: Hoppas att du får det!!

Agamemnon: Usch va jobbigt med en snornatt! Hoppas denna blir bättre, hur är det med din snornäsa idag föresten?
    Säger som LitenBlomma: Måla dit nåt finns ju fina mallar man kan använda.

Schumi: Nä vi har fortfarande spjälsängen till Liam

Japp nästa månad är min och jag har sagt att den 14 är en bra dag så det hoppas jag att hon lyssnar på

Att dela rum har ingen dött av vad jag vet. Jag och mina syskon har nästan alltid delat rum, sambons 2minsta barn har gjort det och gör det nu igen när dom bor hos oss. Liam & lillasyster komemr att få dela rum så småningom men i början sover vi alla i vårat sovrum!

Idag vaknade jag till en snorig näsa, vart kom den ifrån?!? Vaknade också till ännu mera snö {#lang_emotions_yell} det kommer massor!! Jag som hade börjat hoppas på vår!!

• Movieprincess

Här hade vi också tö och vårförhoppningar i helgen men jag tror vi har fått samma storm som LoVm, började snöa och blåsa redan igår kväll och det har inte slutat än!!

• Movieprincess

Agamemnon: Härligt att vattnet är tillbaks!! Och nej jaghar absolut inte glömt desp ikväll

Idag har min mamma och äldsta syster varit här hela dan...kul men jag är sååå trött somnade inte förens efter att "vakna med the voice" hade börjat på 5:an imorse... kl 8.45 var det dags att kliva upp och se glad ut *gäsp*
    Ficke reda på att det var fullmåne inatt så det förklarar ju en del.. har nästan alltid problem att sova då 

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9