Bettanspettan skrev 2010-02-08 12:08:16 följande:
Oskar haltar Har ingen aning om vad han gjort, har undersökt foten supernoga, tänkte om han hade nåt sår som kunde tyda på en sticka (vad nu den skulle komma från) eller glasbit eller nåt, men kan inte se nånting. nHan jämrar sig ingenting och är lika glad som alltid men går som en gammal gubbe med Gikt... Min gissning är att han vrickat till foten lite, den är inte svullen eller nåt men normalt så studsar han fram och liksom hoppar jämfota genom rummen så det vore ju inte konstigt om han trampat snett.. Tycker så synd om honom bara Om det inte ger sig på nån dag eller två får jag se vad jag ska göra åt det.Han har inte blöja alls nu när vi är hemma, bara på natten och middagsluren men idag så vägrade han blöja nu när han skulle sova, får se om det blir stortvätt senare för han ligger i min säng
Samma hände Azaah för 2 veckor sedan. Dom ringde från dagis, mannen va på vårdcentralen. Dom hittade inget. Dagen efter va hon som vanligt

Kanske trampade hon snett och trodde honj hade ont?
Verkar han ha ont? *kram*
Bettanspettan skrev 2010-02-08 12:10:32 följande:
Just det ja, hans nya favoritsak är dammsugaren, som han tidigare va dödsförskräckt för. Han dammsög hela köket igår Verkligen spanade efter smulor o sånt på golvet och sen var han där med röret och sög upp det. I morse hälde han med flit ut lite Cheerios på golvet så han hade nåt att dammsuga uppDet kan du utnyttja