Inlägg från: Bobbenn |Visa alla inlägg
  • Bobbenn

Barn i mars 2008 - 9

När det är kalas får man tänja på gränserna lite

*kram*

Sidfot
  • Bobbenn
    Schumi jag tror inte vi kommer kunna åka pulka då ni kommer. Det är för mkt snö. Jag knappt att ta sig fram i backen, pulkan stannar och halva backen är gömd under snön {#lang_emotions_undecided}
    Sidfot
  • Bobbenn

Detta utspelar sig i vårt badrum just nu. Jag är så glad att jag kan gråta! {#lang_emotions_heart}

Azaah badar utan att va ledsen! 24/2-10

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-24 19:00:22 följande:
    Vad kul!
    JAAA särskilt eftersom det har varit rena vrålfesten förut. Fattar inte vad som hänt??
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-25 14:07:37 följande:
    Mäh, vill ju också gå med magen i vädret (och inte så som den ser ut nu)! Fick mensen i förrgår... Jaja, kanske kan pricka in en novemberbebis iaf...
    Jag vill tämligen bli av med min jag. Va på första VV mötet igår Går att läsa om det i min blogg

www.zoozan.blogg.se
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 09:33:14 följande:
    jag ringde han igår som att han får posten hit och det gick bra.. men i måndags när jag ville ha tillbaka nyckeln och att han skulle skriva på skilsmässopappren så blev det tumult speciellt när han kallar mig för hora framför barnen..
    Usch då :S Trist att det oftast blir barnen som kommer i kläm *kram*
    Agamemnon skrev 2010-02-25 09:33:45 följande:
    Nu har jag bokat en tid för 2-årskoll. Egentligen ska de inte till BVC förrän när de är 2,5 år här men vi skulle ju lägga in en extrakontroll för att hålla koll på vikten. Ska bli spännande, nästa fredag vet vi exakt hur mycket dunderklump hon har blivit.
    Samma HÄR. vI FICK EN EXTRA TID FÖR VÄGNING 24/3 för att snäckis är liten

Trollis har säkert växt massor
  • Bobbenn

Hoppas allt går bra med proverna Ly75

Krya på dig Imran!

• Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 16:58:38 följande:
    jo det är ju det som är tråkigt.. men det kommer nog bli bättre mer tiden går tror jag.. det jobbigaste är ju ändå att jag har känslor för honom fortfarande..
    Jo känslor försvinner ju inte i en handvändning
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-26 08:25:52 följande:
    Usch, vi får hoppas att du klarar dig och att det går över snabbt! Movieprincess: Säger också: hur tog grannarna det? Bobbenn: Kan det vara så att Olivia och Azaah har gett varandra sov- och badtips? Olivia sov hela natten i sin säng igen! Två nätter på rad!! Hon vaknade av min väckarklocka...
    Ja så är det garanterat. Dom har väl använt datorn när vi inte sett
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9