Inlägg från: Bobbenn |Visa alla inlägg
  • Bobbenn

Barn i mars 2008 - 9

Movieprincess skrev 2010-02-16 21:17:08 följande:
    Magen i v 31 (30+5)
    FIIIIN!
    Sidfot
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-17 09:28:35 följande:
    Någon som vill shoppa lite? Ida & Emil lägger ner sin webbshop så där kan man nog fynda om man skyndar (har inte hunnit titta ännu): idaandemil.com/
    Hur tusan beställer man då? Finns ju ingen kassa sen ??
    Sidfot
  • Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-02-17 15:44:48 följande:
    Yepp! Träffades den 2:a och plussade den 29:e. Gifte oss 8 månader senare och köpte hus i samma veva. Meja föddes 9 månader efter att vi träffades första gången, snabbare än så så måste barnet vara fött prematurt
    Ja snabba ryck som här då

Vi träffades 11 februari 06, gifte oss 2 november 06. Mannen landade i Sverige 16 juni 07, jag hade sista mensen 17 juni och vi plussade 13 juli

Kul med intervju!
    Sidfot
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-18 11:22:48 följande:
    Olivia är förresten tillbaka på dagis igen! Hurra för det! Nu kan jag "njuta av" att vara sjuk i lugn och ro.
    härligt!
    Sidfot
  • Bobbenn
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-17 22:08:20 följande:
    hmm... hittade nu info om vikten på Vigourn - 11 kg - det är för mycket - jag vill ha en lättare vagn... Får fundera vidare! Det är ju helt galet mycket att tänka på och välja mellan...
    Kan du ens få lättare om det inte är paraply?
    Sidfot
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-19 08:19:55 följande:
    Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv! LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
    Krya på dig!
    Sidfot
  • Bobbenn

Min idiot karl hann inte ens ge sin unge frukost i morse, moget....

Sidfot
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-19 08:19:55 följande:
    Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv! LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
    Blä och nu är JAG sjuk
    Sidfot
  • Bobbenn

Ledsna att göra er besvikna men enligt SMHI krävs det ett mirakel för att det ska bli vår typ :/ Dom räknar med månader av vinter kvar

Sidfot
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-20 16:46:30 följande:
    hej på er!!hoppas det är bättre hos er än vad det är här.själv har jag bihållsinflammasion. och inte nöjt med det så har jag lämnat in skilsmässoansökan.sent i torsdagskväll slutade allt i kaos och han slog sönder tv:n.så just nu mår jag inte så bra. så i veckan ska jag försöka få tillbaka nyckeln av honom och han får hämta sina saker.kram på er
    Usch då, vad har hänt? Missade nog en del då jag va ifrån tråden

*kramar*
    Sidfot
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9