Barn i mars 2008 - 9

Meja är överlycklig nu, hon sitter uppe hos Ludde och hans kompis och tittar när de spelar tv-spel Hon tror att han bor hos oss, så ofta som han är här. När vi ska hämta Ludde i skolan så säger hon ofta "åka bilen, hätta Ludde Zack e kolan" Och hemma så pekar hon på alla stolan och den mittemot Luddes är Zack's
Fast när tjejerna kommer upp i tonåren vill de nog vara med Ludde och hans kompisar av andra anledningar Jag minns när jag själv var i 13-14 års ålder och var jättekär i en kompis storebror
Jag skulle gå till affären och precis allt gick fel. Ida blev varm och skrek, jag hittade inte Mejas ena vante. Hon är fenomenal på att dra ut allt ur byron och prova miljoner mössor och vantar sen lägga det över hela huset. Letade som en tok men gav upp tillslut. Skulle sätta i liggdelen i tvillingvagnen och får inte dit skiten... svettig, arg och med noll tålamod kvar trycker jag till den och klämde igen den första delen, rakt på mitt finger!! Fick en stor blodblåsa och fy s*n i gatan vad ont det gjorde
Hela trappen är isig så jag fick stå och hacka loss is innan jag kunde köra ner. 50 min tog det allt som allt....
Köpte allt till Luddes kalas och sen när vi är på väg hem så säger han att han inte vill ha något kalas. Funderar på om jag ska trycka i mig de där 2,1kg godis jag köpte själv istället