Barn i mars 2008 - 9

Meja och Ludde vaknar inte av Ida de nätter hon vill äta. (peppar peppar, kasta salt och allt vad man ska göra... ) Jag hoppas att det går bra att de delar rum sen.
OM vi skaffar en 4:a så får vi sätta vår säng i tv rummet där uppe. Just nu har vi ett mysrum, ett biorum, ett matrum och ett tvrum förutom sovrummen. Det känns lite onödigt/lyxigt så nåt rum får ryka för att få plats sen.
Vi har iofs pratat om att bygga ut huset, garage på nedervåningen med tvättstuga och fler rum på ovanvåningen. Då vill maken ha ett Biljard/Bar rum och jag fler barnrum.
Jag var ute och gick med vagnen och Ludde i över 1 h, gungade lite vid lekparken. Härligt med frisk luft och lite varmare väder! Lagat lunch och ätit och nu sover tjejerna. Ska börja packa till Idas Babysim och Mejas fortsättningskurs.
Mitt ex vägrade att skriva på papper när jag och Ludde skulle flytta från Trollbacke vägen X till Trollbackevägen X. Så löjligt! Jag blev utan bostadsbidrag tills de hade tvångsöverflyttat honom till nya adressen genom en utredning.
Grattis Noa på 2 års-dagen!
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!
Grattis grattis alla födelsedagsbarn (och vuxna
) !!!!