Barn i mars 2008 - 9
Movieprincess skrev 2010-04-01 23:25:08 följande:
Agamemnon: Nä det är pga diabetesen som jag får/måste göra ett.Bobben: japp en liten tjej är det där inne UL:et gick bra idag men istället för stor som jag trodde så är hon ca 6.8% mindre så det blir till att få gå tiden ut tom. över om allt fortsätter så här...kändes inte alltför upplyftande så ikväll är jag deppig. Såklart lycklig över att allt såg bra ut men det börjar blir såå jobbigt nu detta *klaga, klaga*
Kommer du ihåg när jag skrev här och klagade på att jag var såååå trött på det? Ida blir 7 månader idag

Vi skulle fått en till liten i november, jag plussade för 3 veckor sen. I tisdags såg allt bra ut på vårt VUL men det var för litet och stämde inte med min uträkning. Började att blöda samma kväll och har haft nåt djävulskt ont, nästan som värkar.
Det som gör mest ont är att maken har fått för sig att han vill vänta 5-6 ÅR(!!) Så nu förhandlar vi om det, antingen vänta till hösten så att det blir ett sommarbarn eller så blir det inga fler.
Ikväll ska vi smygstarta grillsäsongen ute på altanen, det blir fläskfilé. Och ikväll ska vi skala lite räkor och ta nån öl. Får hoppas att vi kan kompromissa oss fram till en lösning.