Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

Agamemnon skrev 2010-02-12 11:39:43 följande:
    Precis! Olivia vill förresten inte sova, hon förösker just nu ta ner en innervägg med Pang och Spännrik.
    Då hinner ju kanske mamma ta en snabbsväg in p ånordea innan det evblir sov...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari

Min syster m familj är fortfarande kvar i Frankfurt...
    Tekniskt fel på planet igår..Nu står de p ånågon lista visst... fattar inte hur mycket otur de ska ha...

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-12 16:20:41 följande:
    Skickde maken, han ville inte vara ensam med en potentiell diarréblöja. Vilken otur med flyget, snart har semestern ju gått!
    hihi.. Nu ska de komma iväg 17.00 som det ser ut...
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-13 08:45:24 följande:
    Schumi: Hoppas de kom iväg nu!! Här har vi haft en natt med hög feber. Hade ju hoppats på att slippa den men det blev inte så.
    De kom både iväg och fram!!! Tur för dem, inte kul när 2 dagar av 10 (tror jag det är') i USA fösvinner...
  • SchumiFerrari
    Bettanspettan skrev 2010-02-14 09:10:57 följande:
    Långstjälkade röda rosor väntade mig när jag vaknade idag
    avis...

Här hade vi lite "fest" med nybakade tekakor (köpta) för att fira att Smurfen blir 6 månader och börjar äta vanlig mat! Jag har hela den här helgen i min förkylingsdimma inte brytt mig ett skvatt om min diet så får ta tag i den imorgon igen.

Kom på att jag vet inte om jag berättade det att när jag var på efterkontroll med Smurfen så sa den BM jag hade då att hon trodde att min förlossning nog hade sett nästan likadan ut även om jag inte blev igångsatt... Vilket ju innebär att då hade vi inte hunnit in till Fl... För upp till 20 min innan han kom så var ju mina värkar helt hanterbara på egen hand...
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-14 12:23:27 följande:
    Så om ni ska ha fler får du oxå tälta utanför innan BF Till mig sa de att om jag inte hade hunnit med spinalen skulle förlossningen tagit 1h från värkstart istället för ca 2. Vi har 45-50 min att köra så när vi ska ha fler så hinns det inte att fundera på om vi borde åka eller inte.
    just nu är jag superkluven till fler barn... Min man säger nej men inte hel nej... jag vet inte... jag som varit förlossningsrädd kan nu till och med tänka mig att ev föda hemma... hmm ja jag är inte normal jag vet... {#lang_emotions_undecided}
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-14 21:49:49 följande:
    Natti natti! Ska också bege mig uppåt (men med en helt annan motivation ).
    Hoppas ni hade det trevligt!

här är det snuvigt och hostigt...bläää
  • SchumiFerrari
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-16 10:19:29 följande:
    Apropå magar. Har ni kommit igång och börjat träna?? Jag tänkte ge mig på ett försök nu när jag börjar jobba och får friskvårdsbidrag... Skulle vara kul att känna sig snygg till Beach 2010! Men det blir tufft - har inte tränaat på snart 10 år!!!!
    Jag försöker träna minst 2 ggr i veckan (på gym alltså, går 1-2 timmar varje dag) men nu är det svårt eftersom att jag behöver bil för att komma till mitt gym...just nu har vi bara 1 bil..
  • SchumiFerrari
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-17 22:08:20 följande:
    hmm... hittade nu info om vikten på Vigourn - 11 kg - det är för mycket - jag vill ha en lättare vagn... Får fundera vidare! Det är ju helt galet mycket att tänka på och välja mellan...
    Lättare än 11kilo... Bugaboo är nog den enda och då en bugaboo Bee främst.. Jag har eb Bugaboo Cameleon. Finns ofta (ganska iaf) på Blocket
  • SchumiFerrari

Jag är trött... Men det går väl över någon gång....

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9