Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

Bobbenn skrev 2010-02-22 09:39:31 följande:
    Det är för mkt kall luft tydligen som ligger bla bla ja du vet. Kan tyvärr inte alla termer Men typ halva europa är iaf snätäckt. Såg ut som en jävla istid på bilderna :S
    osså tjatar de om global uppvärmning och tropisk värme här.. .hmm vart är den???
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-22 10:01:51 följande:
    Den finns den oxå, hur länge sen va det inte vi hade snö`?
    ok.. sant.
    I helgen slka vi till Lidköping!!!! Ska bli så kul.. Saknar min ena storasyster så mycket att det gör ont..
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-22 10:26:32 följande:
    Kul!
    vi kommer nog att vara på kullarn på Ljunghed på lördag och åka pulka, kom om du vill
  • SchumiFerrari

Vi är fast i denna kyla.. Inga pengar att åka till värmen för...

• SchumiFerrari

Oj...vad massa presenter ni köper... Noa kommer få typ ett halsband av oss. Det är nog det enda.. Kanske en ny Rorri film. Leksaker finns det så det svämmar över, kläder får han iaf...

• SchumiFerrari
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-22 14:46:03 följande:
    Vincent ska "bara" få några bilar och en paraply vagn till sin docka oxå..och sen garaget och dammsugaren som jag köpte idag. Det tycker inte jag är så mycket. Sen lär både han och Leo få en hel del av alla de andra oxå..
    Med tanke på att Noa får ett halsband och ev 1 film så känns det som mycket... Vi har sagt nej till leksaker förutom Rorri saker. Av mina föräldrar får han ifs ett släp till sin Bobbycar...
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-22 14:51:25 följande:
    Azaah får inget av oss
    Tur att det inte bara är vi som är "snåla" och "elaka"...
  • SchumiFerrari
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-22 14:59:37 följande:
    Sen är ju jag sån som vill ha rättvisa mellan mina barn, kanske töntigt, men sån är jag. Och eftersom mina barn fyller så nära varandra så vill jag att det ska vara rättvist med paket så får ex Leo 5 paket så måste Vincent oxå få det. Vet iofs inte hur mycket de egentligen bryr sig, men jag bryr mig
    Så kommer det inte att vara här.. visserligen fyller 1 i mars och 1 i aug men inte ens på jul kommer de att få lika många då jag anser att det lätt kan bli så fel då. Man räknar paket och "måste" ha lika många... Nepp det vill vi undvika. De kommer få vad vi anser att de "behöver" sedan om det innebär att 1 får 10 paket och den andre 4 så fine. Då får det vara så. Livet är inte millimeter rättvist. Men alla har ju rätt att göra som de vill
  • SchumiFerrari
    Ly75 skrev 2010-02-22 15:14:20 följande:
    Vi har köpt två walkitalkisar..eller vad heter det..walkie talkie? Aja, ni fattar..det ska lillen få när han fyller år. Det blir alles, hans rum är fullproppat med leksaker. Var kommer alla prylar ifrån?? :-O 
    säger det samma...
  • SchumiFerrari

OM vi mot allförmodan skaffar fler så vill vi nog ha 1 pojkr till. Känner inget behov alls av att få 1 flicka

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9