Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Jag köper stickor, dom har fungerat alldeles utmärkt för mig iaf =) Och väldigt bra priser. Inte hört om att de ka ge spökstreck och så heller.
Jag köper stickor, dom har fungerat alldeles utmärkt för mig iaf =) Och väldigt bra priser. Inte hört om att de ka ge spökstreck och så heller.
Nej, Sunflower, du oroar mig inte mer än innan...jag tror nog det kommer ta sig till slut för oss...vi får "bara" försöka ha tålamod.
Och Mika, ja, du har ju helt klart en domenant äggstock, men jag trodde inte det var vanligast att det var så...hoppas inte det stämmer :) För då skulle jag oroa mig för att det är fel äggstock hos mig som är domenant...du får gärna fråga igen Sunflower om du kommer ihåg det!
Hoppas du får en bra kväll, Mika, och glömmer allt det här! Men jag vet...det är lättare sagt än gjort!
Och på tal om testande. Jag ska sluta testa i förväg. Ska endast testa på dag 15 efter ÄL i fortsättningen... Förra månaden lovade jag mig själv att inte testa förrän jag verkligen känner mig gravid men jag tror inte det går att känna sig mer gravid än vad jag gjorde denna månad så nu är det slut på testandet i fortsättningen! Men, det kan ju ändå gå åt en del i test ändå :( Så det är lika bra att köpa hem några stycken! Ska prova testlagret jag också!
Hmm, jag antar att ägget släpper ut i bukhålan och sedan absorberas av kroppen, men jag vet inte. Testa att googla.
Stockholmsbrudarna: Jag antar att vi tar fikan en annan dag? I veckan kanske? Eller nästa helg?
Ni som mäter ÄL med stickor (inte glada gubben) hur långt innan ni får fullt utslag börjar det synligt stegras?
Ok, tack. Jag hade hoppats på lite längre "förvarning" eftersom jag gärna vill kolla med VUL att det finns ett ägg på rätt sida innan jag åker till Danmark. Får helt enkelt hoppas på tider samma dag, eller chansa och åka ändå.
Tack för svaret.
Veronica: Du är alltså i vecka 7+2 eller något sådant? Då borde ett hjärta synas om det var en vanlig graviditet och hinnsäck med mera. Men det har de redan sagt antar jag.
Jag vet att flera i tråden har fått diagnostiserade utomkveds utan att någon någonsin hittat det med ultraljud. En tror jag tom fick ett i bukhålan och inte i en äggledare. Jag förstår att du är superorolig, men vad säger dom nu då? Hur länge ska du gå och ge prover utan att de gör något? Har dom sagt nåt?