Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Lycka till alla tjejer, så skönt att man kan skriva av sig här & utbyta tankar & erfarenheter.
Kramar
Kram
RaraS:
Tack för att du tänker på mig! Jag fördriver tiden så gott det går. Ska lämna nytt blodprov imorgon och på tisdag är det vul. Mår skit, har gråtit massor och får nästan panik av all den här väntan. Jag hade ju förmånen att slippa vänta förra gången. Blev inlagd direkt när de hittade mitt X.
Läser i tråden men orkar oftast inte skriva nåt just nu. Tänker även på er andra som just nu går igenom denna jobbiga väntan och håller tummarna för så många positiva besked som möjligt i veckan.
Nu är jag tillbaka från vul. Helt galet men jag är friskförklarad. Inget X, ingen graviditet men dock ett väldigt tidigt missfall. Mitt hcg har gått ner så pass mycket att jag inte ens behöver gå tillbaka och lämna fler prover. Så skönt! Trodde aldrig att jag skulle tycka det var "bra" att få missfall men av två onda ting så är det iaf det bästa.
Känner mig väldigt kluven, är på otroligt glad samtidigt som jag sörjer över graviditeten som inte fick stanna kvar.
Mika, Mmmbop och LillaFrugan:
Kan inte ni inboxa mig era mail-adresser så kan vi planera vår fika per mail istället för i tråden?
Hur länge blir du borta LillaFrugan? Visst var det Kap Verde?
RaraS:
Vad gulligt av dig att tänka på mig! Jag mår tyvärr inte så bra så jag är bara inne och läser i tråden ibland. Orkar inte skriva.
Mika:
Underbart med kärleken. Grattis!!