Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
chicky: Nej ingen kö än.. Har ju vårdgaranti, så inom 3 månader från att en remiss skickas till Umeå så får man komma på första mötet.
Vår utredning var klar för snart 2 månader sedan är vi inte gravida i december så ska vi tillbaka, antar att det blir någon pergo eller så då! Men är inte säker, men vad ska han annars erbjuda liksom? :P
Jadu, just denna månad så "slappnar" vi av eftersom vi äter mediciner och inte tror vi kan bli gravida då ändåså. Varit skönt men några tankar finns där, som idag fick jag ont i brösten som jag får efter äl, så då kan man ju inte låta bli att tänka att äl varit exempelvis. Men har ingen koll på dagar.
Jodu, man har ju fått höra att man ska resa och göra annat "olämpligt" för att då blir man gravid. Vi var på bröllopsresa i april och jag var iväg med mamma och min bror i juni. Blev inte gravid någon gång ;)
Vi har varit i stugan med kompisar från Stockholm och vi var ner till dom förra helgen. Inte gravid för det heller! Haha, så finns ju många som säger att man ska göra sånt där. Nu gör jag det inte för att bli gravid, nu gör jag det för att tänka på annat helt enkelt.
Börjat sy också för att inte tänka på kroppen så mycket! Men är ju hemma hela dagarna eftersom jag pluggar på distans, så man hamnar ju ändå här. Men det mår jag faktiskt inte dåligt av, jag hjälper många andra med allt jag gått igenom, så det är bra.
Började blöda på min bröllopsfest och opererade bort det efter några dagar. Så vår "happy ever after" började ju förjävligt! Nåväl. Det är som det är!
Grip: Hahha jo vi med, blev inte gravid efter spolningen, mensen blev bara sen och jävlig! Haha.
Jo, i vårt landsting räcker det att EN är primärt barnlös! Dvs en part får ha barn sedan innan, men man får inte ha gemensamma barn! :)
Enda bra som Norrland har att komma med, enligt mig!