Lemis skrev 2011-02-08 06:50:47 följande:
jag tog ett gravtest till idag för att vara helt säker på att det inte är ett x eftersom jag småblöder osv.
men det var negativt och vilken lättnat. också en mycket konstig känsla, när man förut alltid velat ha ett pluss.
Nåja jag antar att min mens blödning är annorlunda efter op, det finns ju inte så mycket att göra åt det.
och att brösten är lite fylligare är ju bara roligt. ;)
Funderade på om det kan vara så att dom vitaminerna jag tar B12, zink, järn folsyra m.m. kan ha påverkat lite?
Imorgon får jag min bidrottninggele som jag ska börja äta, sen längtar jag/vi till äl.
Jag har även beställt älstickor på nätet med så nu är jag snabbt inne i den härliga test-träsket.
Hur är det med dig Miny??? har inte sett något inlägg från dig, jag kan ju ha missat det.
Är så nyfiken på hur du mår och är jätte glad för ditt pluss.
Åh vad skönt!! Förstår verkligen att du varit orolig! Nu får det gå vägen nästa månad! Utan en endaste blödning att oroa sig för tycker jag!!
ÄggetochOliven skrev 2011-02-07 22:41:08 följande:
Oj, vad snabbt ni var tillbaka på jobbet! Jag trodde också jag skulle kunna jobba veckan efter sprutan iaf men jag blev sjukskriven två veckor till av läkaren, till att börja med iaf sa han då han menade att det inte var att leka med, så olika det kan vara. Jag har ett kontorsjobb så det är ju inte tungt direkt men ganska stressigt och det kommer ju inte bli desto mindre stressigt när jag kommer tillbaka. Högarna på skrivbordet ligger nog där jag lämnade dem plus lite till
Jag blir tokig på den här blödningen som aldrig slutar! Blodvärdet är inte direkt på topp heller efter allt blödande så jag är alldeles snurrig ibland

Skitskumt... Jag blev över huvud taget inte tillfrågad om sjukskrivning. Visste inte att man kunde bli det. Dom frågade inte vad jag hade för jobb eller om det är tungt (det är det inte, har också kontorsjobb). Så jag tog för givet att det bara var att jobba. Hade ont en del efteråt och blödde som sagt i ganska många veckor. Första två veckorna gjorde det ont i hela underlivet om jag "stampade" med fötterna (typ gick i trappor, promenerade, halkade till utomhus) och när jag reste mig upp. Men men, det vart ju inte så dyrt iaf eftersom jag inte var sjuk något.