Mmmbop skrev 2011-07-23 11:41:45 följande:
RaraS: Ja jag tror jag ska göra KUB, eftersom jag inte är över 35 så får jag betala för det själv (1600:- tror jag det är) men alla blir erbjudna att göra det. Framför allt vill jag ju se skrutten igen =) Men sedan känns det bra att vara förberedd om något är fel eftersom jag är själv. Längtar, längtar, längtar tills jag får se h*n igen =)
Du behöver inte alls betala om du är under 35, inte i Stockholm. Bra va?!

Se till att få en remiss av din BM bara så kostar det ingenting. Jag gjorde mitt KUB-test i torsdags, på Ultragyn. De var superbra, som alltid när man är där, så mitt tips är att be att få gå dit. Jag är ju inte heller 35 men vi valde att göra det ändå, var så skönt att se knodden och vi fick så fina bilder på den. Helt galet vad bra man ser trots att den bara var 7 cm lång och så fick vi längsta möjliga risk vilket var riktigt "lyxigt" eller vad man ska kalla det. Riktigt skönt att se att den mådde bra hur som helst! Vilken BM har du valt?
Jag tror också att vår är en kille, vet inte varför. Jag har ju mått galet illa och varit sugen på sura saker så enligt min kompis så borde det vara en tjej.
Härligt med hjärtat förresten, vet hur skönt det känns!