Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mina äl-tester stiger "ganska brant". Jag har svaga hela tiden (vissa har det), men kanske 2-3 dagar innan det maxar börjar det bli lite starkare
Kolla den här bilden. Så har jag ungefär
Mina äl-tester stiger "ganska brant". Jag har svaga hela tiden (vissa har det), men kanske 2-3 dagar innan det maxar börjar det bli lite starkare
Kolla den här bilden. Så har jag ungefär
Grattis Acinna =) Vad roligt att känna bebisen! Jag längtar också!
MTC79: Ååh vad tråkigt! Så ledsen för din skull!! Hoppas ni får ordentligt med hjälp nu!
Sunflower: Jag har haft en cysta på vänster äggstock en gång och den var rätt stor, typ 5*6cm, den försvann efter att jag fick äta p-piller en månad. Kände aldrig ens av den. Tror inte det är så ovanligt. Händer tydligen ibland när äggen inte lossnar riktigt som dom ska, då kan det bli en vattenfylld cysta istället. Det går nog bra!
Zobeideh: Jag blödde totalt drygt sex veckor med mitt x, så det är nog olika. Annars absorberas fostret upp av slemhinnorna. Händer med alla möjliga "slaggämnen" i kroppen, så det är inget kosntigt.
Är nog bara gammalt blod som mörknat. Är troligen ingen fara. Ring gyn om du fåt ont eller börjar blöda jättemycket.
Jag blödde ju hela tiden, så för mig var det som liten mens hela tiden. Varierade lite i flöde och varieade mellan brunt och rött blod.
Grattis Honeyboney!! Underbart!
Skönt, hoppas det värsta är över nu då!
My little sunshine: 115 är väldigt lågt, men om det går upp är det ju inte så bra! Låt oss veta vad som händer.
Kanske4a: Men vad du råkar ut för saker! Stackare! Hoppas verkligen det är bra nu!
Tenshioyo: Grattisgrattisgrattis!!!