Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Oj RaraS, jag tycker det var ett starkt streck för att vara BIM-4!! Ser mycket lovande ut tycker jag!
När jag hade mitt X plussade jag inte förens en vecka efter BIM.
Lycka till nu!!
Oj RaraS, jag tycker det var ett starkt streck för att vara BIM-4!! Ser mycket lovande ut tycker jag!
När jag hade mitt X plussade jag inte förens en vecka efter BIM.
Lycka till nu!!
Grattis RaraS, äntligen!! Så underbart!
Jag håller också tummarna för dig RaraS!!
Själv sitter jag på ett tåg på väg till Köpenhamn, äntligen!! Håll några tummar för mig med =) När ni ändå håller på!
Ja, Hoppas allt går fint RaraS och att du får hem din man snart också!
Trissönskan, vet hur jobbig den där väntan är, hoppas det går bra!
=) Nej, jag åkte bara över dagen. så jag kom hem redan på tisadg kväll.
Nu är det bara att vänta, men jag har någon liten känsla av att det inte fungerade den här gången. Men vi får se. Bara att räkna ner till testdagen den 25 maj...
Trissönskan: Håller tummarna för dig!
RaraS: Ja, det är lite mysko. Det boorde vara för tidigt för att känna av ett nytt x. Känslan är lite annorlunda också, idag är den liksom lite brännande. Kan vara en cysta. Jag hade ju riktigt ordentliga ägglossningskänningar värsta någonsin tror jag). Jag har en gång tidigare råkat ut för att ägget inte släppt och bildat en vattencysta istället. Skulle kunna vara det. Det märker jag väl isf. Hellre det än ett nytt x, verkligen!
Hoppas verkligen han ringer snart! Uppdatera så snart du vet mer!
Jag har testdag den 25 maj tänkte jag... Spännande Sunflower!
RaraS: Gud va skönt! Låter ju riktigt bra! Jag håller tummarna för att allt är bra därinne, både för dig och mig.
RaraS: Åh vad skönt, hormoner kan vara praktiskt ibland =)
Sunflower: Hoppas du inte är skenis!! Jag räknar också dagen efter ÄL som dag 1...
Har fortfarande ont till vänster... Får nog bli en marsbebis istället =)
Hehe, inte lätt för dig att veta. Jag skrev lite tidigare i tråden att jag inte trodde jag hade någon ägglossning alls den här månaden för ägglossningsvärken vill aldrig ge med sig (sitter till vänster) och jag hade hyfsat stark stegring på ÄL-testerna fortfarande tre dagar efter "glada gubben". Ingen ägglossning=ingen bebis tyvärrr.
Däremot har smärtan ändrat karaktär de senaste dagarna. Jag minns inte hur x:et kändes men nu har jag som ont till vänster på blygdbenet liksom... Kan inte komma ihåg att jag hade det sist. Eller så har jag kanske bara sträckt en muskel eller nåt =)
Idag är en riktig less-dag... Jag är så himla trött på att vänta på saker hela tiden...