Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Fast jag känner mig bättre i operationssåret är jag bara ledsen idag. Kanske är det nu först jag fattar missfallet på riktigt? Gråter bara för mig själv och känner mig nere. Försöker hitta något på nätet som säger att jag kommer att bli gravid på nästa försök - vilket naturligtvis inte finns. Trodde det skulle bli så lätt allt. Som förut.
Jag läser om så många tappra kämpar här på familjeliv som går igenom fruktansvärd väntan men som ändå kämpar på så länge. Jag är inte så stark. Jag vet att jag egentligen är lyckligt lottad med mina två tjejer som jag älskar så mycket, men jag känner nästan panik att inte kunna ge min underbara man det barn han drömt om i så många år. Vår kärleksbebis.
Idag känner jag mig trasig. Värdelös. Efter så många bukoperationer som jag gjort är sannoliketen att nästa äggledare också är trasig väldigt stor. Jag känner riktig skräck när jag tänker på att kanske behöva försöka länge att bli gravida för att bara gå igenom ett nytt X?
Ni som klarat att gå igenom detta är fantatiska!!!
Jag är ledsen att jag bara gnäller och svamlar och att mina probelm är små jämfört med många andras här på FL men jag känner att jag måste skriva av mig lite... KRAM
Jag är säker på att ni kommer få er bebis! Och jag tror du kommer känna dig lite mer hoppfull om bara några dagar.
Kram