Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Grattis till dig med om jag inte sagt det! Ja, jag håller allt som går att korsa att allt är bra den här gången, för oss båda två!!
Grattis till dig med om jag inte sagt det! Ja, jag håller allt som går att korsa att allt är bra den här gången, för oss båda två!!
Tack allihopa!!
RaraS: Hahaha, det var inte lätt =) Men jag var ju och hälsade på en kompis som bor utomlands hela midsommarhelgen och jag ville inte få ett minus och bli besviken när jag var där =) Vi ses så sällan. Bara därför jag inte testade tidigare =)
Mika: Heeeeeej!!! Gud vad kul att höra ifrån dig igen!! Grattis till förlovningen! Låter som du har det bra =) Du var så värd lycka efter allt jobbigt du gick igenom.
Chicky: Din beskrivning låter rätt lik mitt x också. Tycker det verkar väldigt konstigt att du måste vänta fem dagar till nästa prov!
Chicky, ja jag känner också igen det där, men hade så himla tur som träffade en läkare som faktiskt hittade mitt x på vänster ÄL, ingen av de andra sex läkare som undersökte mig gjorde det. Hoppas verkligen du får svar snart, snart!
Lemis, jag har båda min kvar, men visste att jag hade ägglossning från höger (x på vänster) den här gången. Kollade med VUL hos gyn.
Jag håller tummarna för er allihpa nu!
Men mensvärken är väldigt "centrerad" den här gången och det känns iaf bra =)