• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Tack alla. Det kommer och går ibland på vänster med. Ska testa igen imorgon.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Ella Jade skrev 2012-09-24 23:06:21 följande:
    Måste bara flika in o säga kanske4a: jag hade oxå ont på vänster sida en hel del (op bort höger äl), vart livrädd.. Ibland kändes de på höger men allra mest o tydligast på vänster. Precis som med mitt x.. Höll på så ett tag in på grav, men la sig till slut! Vet inte vf de smärtade till.. O de gått ju bra så. Förstår din oro helt o hållet, men bara så du vet att det kan smärta till men endå va inget/va ett normalt plus!! Hoppas du får svar iaf snart så du slipper må alltför dåligt av oron..

Tack, så skönt att höra! Det känns mindre idag, har inte lyckats testa än då min mage har flippat ur så jag har sprungit på toa några gånger redan :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Ella Jade skrev 2012-09-24 23:11:24 följande:
    Lemis: stort grattis!!!

Petra: skillanden på gravtesten den gången jag hade x och denna gången nu när allt gårt bra vart att jag fick ett väldigt svagt plus på bim, inget alls dagarna innan, tog ca 1,5 vecka gången med x innan jag fick ett starkt plus. Denna gång plussade jag svagt redan 5-6 dar innan bim, blev starkare för varje dag o på bim vart det helt starkt. (såg dina test nämligen). Kanske ingen garanti, men ja bara kände på mig att denna gång sitter det rätt. Lycka till på ditt vul!

precis så har det varit för mig också.  normala grav svaga plus flera dagar före BIM, X inga plus förän några dagar efter BIM. Men nu vid MF fick jag ju svagt plus redan äl +9, men då satt det ju rätt iof.
  • kanske 4a

Har testat och får bara konstiga resultat. Igår ett utsmetat som man kan ana ett streck på, i morse streck efter att katten skvätt vatten på, men neg med doc morris. Äl-test i princip positivt vilket det ju kan bli vid mens också, tog precis nytt saveon, alla i samma sparade morgonurin. Haha är man knäpp eller?? BIM idag, molvärk och tempen är hög, fattar inget.

• kanske 4a

BIM +1 ingen mens, tempen hög. Jag vågar inte testa, om det blir neg och inte mensen kommer idag är det ju precis som vid mina tidigare X och får jag plus är jag ändå livrädd för X eftesom jag aldrig plussar så här sent. Vet inte vilket ben jag ska stå på. Fortfarande ont på höger sida och hugg mot ändtarmen ibland, vill bara gråta. Tänk om det sitter fel igen, vi som så gärna vill ha en sladdis och barnen längtar efter ett syskon med Gråter

• kanske 4a
    Tjingeling77 skrev 2012-09-27 08:44:13 följande:
    Tänker på dig!! Det är bara att ta testet och bita ihop. Om du inte är gravid ring till gyn och be om att få komma in och ta hcg eller nått så slipper du oroa dig så mycket.
    I vilket fall tänker jag på dig - LYCKA TILL!!!

Tack! Testat nu och det ser negativt ut. Nu hoppas jag verkligen mensen kommer igång idag.
  • kanske 4a

Idag kom mensen äntligen så nu kan jag andas ut för den här gången. Trist att det inte blev något dock :(

• kanske 4a
    acinna skrev 2012-09-28 17:55:43 följande:
    Kanske4a: Tråkigt!!! Men det måste vara skönt att veta nu i alla fall. Håller tummarna att det är denna gången det ska bli bebis!

Tack det hoppas jag med. Ja det känns jätteskönt att det inte satt fel iaf, för då hade det ju varit helt kört. Nu får vi iaf en ny chans. Och nästa gång jag får samma värk behöver jag inte få panik.
  • kanske 4a
    AlexandraViberg skrev 2012-09-28 18:49:59 följande:

Alltså behöver jag säga att jag gråter bokstavligen var 5.de minut, dottern undrar ju vad fan det är frågan om :P

Helt jävla sjukt! HELT JÄVLA SJUKT! Vackra värld <3

Och det känns som att vi inte alls väntat i 16 månader, det känns som att vi inte väntat alls. Det är nu väntan börjar! Och jag kände det stack till i tisdags och sedan på onsdagen var PMS ont i brösten helt borta! Och jag tog första testet igår och nu idag fick jag detta. äl+11 :)

Tjusigt, grattis här med! :)
  • kanske 4a
    Petra 334 skrev 2012-09-28 20:04:31 följande:
    Kanske4a - Det bästa alternativet av av 2 dåliga. Din tur kommer med jag har bestämt det. Kramar

Alexandra - Härligt!! Stort stort grattis :)

Tack jag hoppas du har rätt.
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3