• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

AlexandraViberg skrev 2012-09-29 19:05:17 följande:
    Kan ni fatta att jag tog ut nästan hela graviditetssegern på första testet där? För det kan inte jag! :P
    äl+9,10,11. bim-5,-4,-3

Nu är mina tester slut också! Måste beställa mer, känner mig nojjig och nervös ju! Vill se det bli full färg på bim på tisdag! Annars dör jag nog lite. Vad tycker ni om detta?

Tycker det ser strålande ut! Det är ju fortfarande före BIM och ändå en tydlig stegring. Du kommer få ditt fullfärgsplus :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    skeppskatten skrev 2012-10-01 13:01:23 följande:
    Usch, går här och väntar på mens som aldrig kommer, bm i onsdags och har gjort 3 neg test sen dess. Vet ej om mensen är regelbunden nu dock, har bara haft 1 sen x och innan dess p- piller och graviditet senaste åren. Tycker det molar misstänkt på höger sida där äggledaren är kvar...

Precis så var det ju för mig den här cykeln. Hugg och värk på höger där äggledaren är kvar sedan äl +4 samt värk/tryck mot ändtarmen precis som när jag fick mitt andra X. Jag har varit skitnervös denna gången, dessutom inga plus, ev svaga och sen ingen mens förrän BIM +2. Men för mig var det inget, så värk och hugg på den sidan behöver inte betyda något. Jag hoppas du är gravid trots allt på rätt ställe så klart. Kram!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    skeppskatten skrev 2012-10-01 15:16:07 följande:
    Tack för peppning! Vet just nu inte alls vad jag ska önska av nästa test, för om det skulle visa positivt är det såpass sent att jag är säker på ett till x. Vill bara få mens nu och börja om på ny kula.

Åh gumman det var precis så jag kände för några dagar sedan, panik om testet skulle visa plus för jag får aldrig plus så sent och oro över vart mensen höll hus. Men den kom till slut och det hoppas jag din gör också. Stor kram!
  • kanske 4a
    AlexandraViberg skrev 2012-10-03 14:14:22 följande:
    Fick en ny tid av KK! Så ska kolla i 5+4 vilket som sa skulle gå helt utmärkt, så nu blir det EN vecka tidigare än första tiden! Var bara att tacka och ta emot! :)

vad skönt!
  • kanske 4a
    Petra 334 skrev 2012-10-04 18:18:54 följande:
    Såg en liten en på 9mm med pickande hjärta. Känns helt overkligt. Har lite svårt att förstå heh.

Åh vad skönt att höra! Grattis igen.
  • kanske 4a
    Supers skrev 2012-10-05 08:59:13 följande:
    Japp o nu börjar ett nytt kapitel :) utredning

Äsch vad trist med mens, men nu ska ni få hjälp och snart sitter du där med ett positivt test och tror inte dina ögon!!! Kram Hjärta
  • kanske 4a

Greeneyes: jag beklagar att även du drabbats av detta. Jag har haft två x första gången blev det akut operation efter veckor av vulkaner och blodprover. Min äggledare spolades ur och lämnades kvar. Jag blev gravid igen tre månader efter det. Mitt andra x fick jag två doser cellgift men det hjälpte tyvärr inte och jag akut opererades igen. Denna går togs äggledaren bort. Efter cellgifter måste man vänta tre månader innan man får försöka igen. Jag hoppas din kropp har hand om det själv. Kram

• kanske 4a

Haha ser att min telefon skrev vulkaner istället för vul

• kanske 4a
    AlexandraViberg skrev 2012-10-08 21:10:01 följande:
    haha, jag fattade vad du menade ända men tyckte det var festligt ;P

Ja lite roligt blev det allt Skrattande
  • kanske 4a
    greeneyes skrev 2012-10-09 17:09:56 följande:
    Tack för era svar.
    Jag tog nytt blodprov idag. På två dagar hade hcg stigit från 107 till ca 150. Ska in imorgon för Vul och gå igenom alternativ.
    Vill ju helst att kroppen sköter det själv men vågar man vänta hur länge som helst? Jag har inte ont, det ilar mest. Men hcg ökar ju fortfarande...

Skulle till Thailand på fredag men det lär ju vara kört med den resan
    Nej vad trist att det stiger, vänta inte för länge med att ta spruta om det är det du helst vill prova. Jag fick ju spruta trots att hcg låg över 2000 och det är på tok försent, det fungerade ju inte för mig heller.
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3