Ella Jade skrev 2012-03-15 09:13:25 följande:
Fick tid för VUL imorrn istället 8:15 :D Hoppas den sitter rätt denna gång!!! NERVÖS! Är 5+3 då, så får se om de ens ser nått...
Håller alla mina tummar jag kan för dig.... Lova att skriva här hur det gick sen....
Idag är dagen d inne för mig.. Dax för mitt kub test....
Lappgeten skrev 2012-03-15 09:24:19 följande:
Rapport från mig.
Just nu känns allt bara tungt. Idag skulle vi tillbaka till klinken för att få veta om något är fel. Jag tog blodprov efter ägglossningen och ska ta ett nytt just när mensen börjar. Mensen skulle ha kommit i helgen men kom inte förren idag så det var bara att skjuta på besöket eftersom provet var tvungen att tas senast igår och det provet är tydligen jätteviktigt för utredningen så det skulle tas före besöket.
Så vi fick en ny tid om två veckor. Och jag är så besviken på mig själv, jag är oduglig att jag inte kan bli gravid och nu kan jag inte ens få mens i tid... Visst två veckor går fort men jag var så inställd på att få veta idag hur vi ska gå vidare på vägen mot ett barn.
En sak kan jag säga er tjejer, var glada ni som blivit gravida fort även om ni tycker det är fruktansvärt tagit några månader. Det sparar er mycket sorg och förtvivlan,
Två år har gått sen utomkevedet och tre år sen vi började försöka och nu har bitterheten verkligen slagit till och allt känns skit.
Vet inte vad jag ska säga... Men kramar om....