Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Hej tjejer....
Gick kanon på kub idag.. Låg risk.... Är så lycklig nu

Ella jade Grattis blir så glad för din skull.....
Jag tänker oxå ofta på er här inne.. Och hur en del får kämpa efter era x.. Man får faktiskt lite dåligt samvete. Eftersom jag blev gravid direkt utan mens i mellan efter mittx o operationen.. Önskar jag kunde göra något för er som kämpar...
Men jag skickar er en stoooor kram
Jag är nu i vecka 20.. Togs sig månadern efter mitt x... Men jag följer oxå er här inne o läser ofta..
Snart är det eran tur. Jag håller alla mina tummar för er tjejer...
Hej tjejer!
Hur lång tid tog det innan ni fick er mens efter operationerna? Jag opererades den 6 juli och väntar nu på min mens....
Efter mitt x i dec med operation blev jag ju gravid månaden efter igen...
Så i Tisdags kväll föddes våran efterlängtade dotter... 3 veckor för tidigt vägde hon 2945...
Hej tittar in och säger hej
Min Ellen är nu 6 veckor gud vad tiden går.. Hon vill äta med 2 timmars mellan rum hela dagarna.. Och det är bara mamma som duger..
Även bvc tanten sa att hon aldrig träffat en sån liten som redan är så mammig.. Sova ska hon göra på mitt bröst,annars vacknar vi .. Men på nätterna sover hon skapligt. Amningen funkar bra,men hade en jobbig vecka med mjölkstockning...
Hon är en underbar liten varelse..
Det finns solskenshistorier. Går o läsa om min långt tillbaka i denna tråd.
Lång historia kort.
Min man sterilisera sig. 1 år senare ångrade vi oss. Åkte till Danmark o operera mannen. Månaden efter blev jag gravid som slutade med ett x o jag förlorade min högra äggstock. Med bara en äggstock o mannen opererad så var våra chanser små.
Men månaden efter blev jag gravid igen. Med den vackraste lila tjej man kan skåda. Hon är idag 2,5 år. ????????????
Så ge inte upp tjejer.
Lycka till alla. O fråga på om ni undrar något.
Skulle ej vara frågetecken. Utan hjärtan.