LYCKA82 skrev 2010-08-02 16:55:09 följande:
Var har du läst om tjejer med X som haft HCG över 10 000?
Tyvärr hade jag hcg på 18 000 innan jag opererades första gången. Var då visserligen i v. 9-10.
Om du vill kan du gå in på min presentation och läsa om X-resan och alla andra mf.
Håller ändå tummarna för att det sitter rätt på dig! Verkar ju som lovande siffror för v. 6+0. Tror jag hade något liknande nu när jag blev gravid och det fastnade på rätt ställe. Vid mitt X när jag först fick en blödning och var inne och kollade i v. 5+4 hade jag bara ett hcg på 277 därav att de var så säkra på att det var ett vanligt mf. Tyvärr är ju X väldigt lurigt så länge man inte kan se något i livmodern. Förstår att du blir besviken på sjukvården, men trots alla mina turer så inser jag någonstans att de verkligen gjort vad de kunnat för mig och det viktiga är att jag blev frisk och faktiskt efter några fler turer blev gravid. Förstår som sagt var att det är svårt att känna så nu och sorgen är också viktig att låta ha sin gång. För mig blev fl faktiskt lite av räddningen. Orkade inte prata med vänner som inte hade gått igenom samma sak, helst inte de som faktiskt hade småbarn eller blivit gravida utan några större bekymmer.
Tveka inte att fråga om det är något du funderar på eller bara vill ventliera! Inte för att jag är någon expert, utan kan bara utgå från min bittra erfarenhet....